آخرین مطلبداغدسته‌بندی نشدهمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

باشگاه بارسلونا هنوز در تهدید روبرویی با تحریم های ورزشی از سمت دادستانی است

دادستان ها بارسلونا را به دلیل فساد مالی تعقیب خواهند کرد زیرا حماسه تکان دهنده پرداخت های داوران فصل را تهدید می کند.

دادستان ها رسماً بارسلونا را محکوم کرده اند و با توجه به رسوایی پرداختی داور “نگریرا” علیه این باشگاه اقدام قانونی خواهند کرد.

به گزارش Relevo، شهر بارسلونا باشگاه را به عنوان یک شخص حقوقی و همچنین روسای سابق ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو را در شروع رسمی تحقیقات خود در مورد پرونده Negreira محکوم کرده است.

یک دوره دو ساله از 2016-2018 موضوع بررسی خواهد بود. با این حال، گفته می شود که باشگاه از سال 2001 تا 2018 به نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران (CTA)، خوزه ماریا انریکز نگریرا، نزدیک به 7 میلیون یورو (6.2 میلیون پوند / 7.4 میلیون دلار) پرداخت کرده است. بارسلونا ادعا می کند که آنها فقط به گزارش های داوری علاقه مند بوده اند، اگرچه تمامیت ورزشی آنها نیز زیر سوال رفته است.

علیرغم موضع باشگاه، افشاگری ها مبنی بر اینکه نگریرا پیشنهاد “کمک به VAR” را داده است، نشان می دهد که می تواند تحقیقات بیشتری برای دادستان ها وجود داشته باشد. به گزارش اسپورت، اگر بارسلونا مجرم شناخته شود، نگران است که با تحریم های ورزشی روبرو شود.

گروه نرم افزاری ماهور

این تنها آغاز یک روند طولانی قانونی است که می تواند با نوعی جریمه یا تحریم برای باشگاه پایان یابد – که نتایج آن به این زودی ها مشخص نخواهد شد.

منبع:www.goal.com

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا