دسته‌بندی نشدهآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تغییر برنامه بوسکتس در مورد آینده‌اش در بارسلونا

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا پس از صحبتی که با سرمربی تیم داشت و تحت تأثیر یک اتفاق دیگر، برنامه‌ای که برای آینده‌اش در این تیم داشت را تغییر داد.

نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا که پیش از این تصمیم به خداحافظی از آبی‌و‌آناری‌ها داشت، پس از صحبت با ژاوی هرناندس تغییر برنامه داد و قصد دارد یک فصل دیگر در نوکمپ بماند.

 

با این حال صحبت‌های ژاوی و تأکید وی بر مهم بودن نقش بوسکتس در برنامه‌های تاکتیکی او تنها دلیل تغییر تصمیم هافبک اسپانیایی نبوده است. موندو دپورتیوو نوشته است که تصمیم مسی برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بوسکتس را ترغیب کرده که یک فصل دیگر هم در کاتالونیا بماند و این در حالی بود که او تصمیم داشت به MLS برود.

علاوه بر این‌ها یک دلیل دیگر هم برای تغییر برنامه بوسکتس وجود دارد. باشگاه بارسلونا هنوز نمی‌داند که آیا تابستان سال آینده خواهد توانست هافبک دفاعی مورد نظرش را در بازار جذب کند یا نه. ژاوی هرناندس به زوبیمندی بازیکن سوسیه‌داد تمایل دارد و خوان لاپورتا رئیس باشگاه به روبن نوس از ولورهمپتون. بنابراین اگر بوسکتس بماند اختلاف میان سرمربی و رئیس باشگاه هم برطرف خواهد شد و پولی که قرار است صرف خرید بازیکن جدید شود در باشگاه خواهد ماند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

بارسلونا پیش از این هم تصمیم به تمدید دوساله قرارداد بوسکتس داشت اما مشکلات مالی باشگاه و البته تردید خود بازیکنان برای ماندن، سبب شده بود که کاتالان‌ها از تلاش برای نگاه داشتن او دست بکشند اما حالا شرایط تغییر کرده و خداحافظی بازیکن با تیم ملی هم اجازه می‌دهد تمام تمرکزش را روی فوتبال باشگاهی بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا