زندگی نامه
موضوعات داغ

اختصاصی ورزش نیوز ؛ زندگینامه کوین دی بروینه

آشنایی با کوین دی بروینه ، فوق ستاره بلژیکی منچسترسیتی و یکی از بهترین هافبک های تاریخ در ورزش نیوز .

کوین دی بروینه (به فلامان: Kevin De Bruyne) (تلفظ هلندی: [də ˈbrœynə]) (زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل بلژیک است که برای باشگاه منچستر سیتی بازی می‌کند.

دی بروینه سابقه بازی در تیم‌های خنک، وردر برمن، چلسی و وولفسبورگ را دارد. وی ۹۷ بازی و ۲۵ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد. دی بروینه کار خود را در خنک آغاز کرد، جایی که او در زمان قهرمانی در لیگ حرفه ای بلژیک ۱۱–۲۰۱۰ بازیکن ثابت بود. در سال ۲۰۱۲، او به باشگاه چلسی پیوست، جایی که کم استفاده شد و سپس به وردر برمن قرض داده شد. وی در سال ۲۰۱۴ با ۱۸ میلیون پوند با وولفسبورگ قرارداد امضا کرد، جایی که خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا معرفی کرد و در قهرمانی این باشگاه در جام حذفی فوتبال آلمان و نایب قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۱۵–۲۰۱۴ نقش اساسی داشت. در تابستان ۲۰۱۵، دی بروینه با رکورد ۵۴ میلیون پوند در باشگاه، به منچستر سیتی پیوست. او از آن زمان تاکنون چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، پنج جام اتحادیه فوتبال انگلیس و یک جام حذفی فوتبال انگلیس با این باشگاه به دست آورده‌است. در ۱۸–۲۰۱۷، او نقش مهمی در ثبت منچستر سیتی در تبدیل شدن به تنها تیم لیگ برتری داشت که در یک فصل ۱۰۰ امتیاز کسب کرده‌است. در ۲۰–۲۰۱۹، دی بروینه رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس رسید. وی تاکنون سه بار بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شده‌است.

دی بروینه اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۰ انجام داد و از آن زمان ۹۷ بازی ملی به دست آورده و ۲۵ گل برای بلژیک به ثمر رسانده‌است. وی یکی از اعضای تیم‌های بلژیک بود که هم در جام جهانی ۲۰۱۴ و هم در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او نماینده بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بود، جایی که بلژیک در مسابقه رده‌بندی در مقابل انگلیس پیروز شد و به مقام سومی جهان رسید.

کودکی، زندگی شخصی و ورود کوین دی بروینه به فوتبال

کوین فرزند هروینگ و اَنا دی بروین است و یک خواهر کوچکتر به نام استفنی هم دارد که برخلاف کوین که شبیه پدر است، بیشتر به مادر شباهت دارد. دی بروین از همان کودکی همگان فکر می‌کردند او شخصیت خاصی دارد و انتظار داشتند به موفقیت‌های بزرگی در زندگی دست پیدا کند. خودش در مورد شخصیتش در دوران کودکی این طور می‌گوید:

گروه نرم افزاری ماهور

از بچگی به شدت خجالتی و گوشه گیر بودم. پلی استیشن هم نداشتم. دوست نزدیکی هم نداشتم. از طریق فوتبال فقط می توانستم خودم را نشان دهم. خلاصه بسیار درونگرا بودم. اگر حتی یک کلمه از من می شنیدید، حتما آدم خوش شانسی بودید. با این حال می توانم اطمینان دهم درون زمین کاملا انسان متفاوتی بودم.
پدرش هروینگ، مدیربرنامه‌های کوین است و توانسته نقش بسزایی در موفقیت‌های فرزندش ایفا کند. هروینگ از بزرگترین مدافعان پسرش هم هست و در این راه حتی از درافتادن با ژوزه مورینیو هم ترسی نداشته است. مادر کوین که متولد بروندی در شرق آفریفا است، مهندس نفت است و کوین را در سن بسیار پایین و زمانی که تنها 18 ساله بود، به دنیا آورد.

بخشی از دوران کودکی کوین در منطقه الینگ انگلیس که خانواده مادرش ساکن آن بودند، گذشت. خانواده مادری کوین صاحب یک شرکت نفتی در ساحل عاج (غرب آفریقا) و بوروندی (شرق آفریقا) بود و از این رو، او بازدیدهای متعددی از آفریقا که مادرش متولد آنجا است، داشت.

کوین کوچک از سن بسیار پایین 4 سالگی در باشگاه درونخن شهر خنت بلژیک که خانواده‌اش ساکن آن بودند، شروع به فوتبال کرد. اراده قوی و سخت کوشی دو فاکتوری بودند که از کودکی در کوین دیده می‌شدند و پایه‌گذار موفقیت امروز او به حساب می‌روند.

همسر و فرزندان کوین دی بروینه

کوین زمانی که در آغاز دوران فوتبالش در خنک بازی می‌کرد، با میشل لاکروی آشنا شد که بعدا از طریق شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا کرد. میشل (lacroixmichele) که قریب به 400 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، متولد 1993 و 2 سال از کوین کوچک‌تر است.

این آشنایی بعد از چندین سال، تبدیل به رابطه بلندمدت شد و آن‌ها در سال 2014 تصمیم به زندگی در کنار یکدیگر گرفتند و در سال 2017 باهم ازدواج کردند.

ماجرای خیانت تیبو کورتوا به کوین دی بروینه

میشل بود که توانست قلب شکسته کوین را بعد از خیانتی که از سوی تیبو کورتوا دیده بود، ترمیم کند. ماجرا از این قرار بود که در نوامبر 2014، کارولین لینن، پارتنر سابق کوین، پرده از رابطه عاشقانه مخفی‌اش با تیبو کورتوا برداشت. در سال 2013، نشریات بلژیکی شایعات رابطه نامشروع لینن با تیبو کورتوا را منتشر کردند. کارولین بدون اطلاع کوین، هافبک فعلی وولفسبورگ آلمان و سابق چلسی، شروع با رابطه با دروازه بان جوان کرده بود. تا آن زمان به دلیل سکوت طرفین، اطلاعات چندانی در مورد مساله در دست نبود، ولی زن 21 ساله دلیل خیانتش به ده بروین با دروازه بان شماره یک وقت چلسی را به دلایل مختلف، عمومی کرد:

کوین به من وفادار نبود. چندین ماه به وی حرفی نزدم و واقعا نمی توانستم، چون والدین اش تهدیدم کردند در صورت فاش کردن قضیه، برعلیه ام اقدام قانونی می کنند. تحت فشار زیادی بودم و هیچ ارتباطی هم با کوین نداشتم. سعی کردم به آنها احترام بگذارم، ولی کوین در کتابش به نام ساده نگه‌اش دار، در مورد رابطه من با تیبو متنی نوشت و من هم ترجیح دادم دیگر ساکت نمانم. در تابستان 2012، کوین به من گفت با بهترین دوستم رابطه داشته است. خواستم از بین من و او انتخاب کند. می خواستم شانس دوباره ای به او بدهم، ولی بعد از آن رابطه مان مثل قبل نبود.
مدتی بعد به مادرید رفتم و حتی کوین هم تصور می کرد این سفر فکر خوبی است. در این مورد از او پرسیده بودم، ولی سپس اتفاقی افتاد که نباید! در آن مدت تیبو چیزی به من داد که در 3 سال نامزدی ام با کوین، آن را حس نکرده بودم. حس خیلی بهتری در کنار تیبو داشتم. او حتی برایم غذا هم درست کرد که کوین هیچ گاه نکرده بود. او به من وفادار نبود، من هم با خودم گفتم چرا من باید مثل او نباشم؟

میشل بود که کوین را ترغیب به ترک چلسی و پیوستن به وولفسبورگ کرد تا راه درخشش پارتنرش را هموار کند. اولین فرزند کوین و میشل که پسری به نام میسون میلیان است، در مارس 2016 به دنیا آمد. آن‌ها یک پسر و دختر دیگر به نام رُم و سوری هم دارند.

دوران ابتدایی فوتبال کوین دی بروینه

عملکرد بسیار خوب کوین در درونخن (99-1997) و بعد خنت (2005-1999)، توجه استعدادیابان باشگاه‌های مختلف بلژیک را به خود جلب کرد و همه آن‌ها به دنبال کشاندن این کودک مستعد به سیستم جوانان خود بودند. او وقتی 14 ساله بود، خانه را ترک کرد تا راهی آکادمی خنک شود و خانواده را فقط آخر هفته‌ها می‌دید.

کوین در مورد شروع فوتبالش، این طور صحبت کرده است:

آن زمان گلدان های زیادی می شکستم، پرچین هم خراب می کردم! فکر نمی کنم که سابقه شکستن پنجره ای را داشته باشم اما احتمالا فاصله زیادی تا انجام دادن آن کار نداشتم.

دوران ورزش حرفه‌ای کوین دی بروینه

کوین به مدت 3 سال در تیم‌های پایه خنک حضور داشت و در سال 2008 به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شد تا دوران ورزش حرفه‌ای‌اش کلید بخورد.

کوین دی بروینه در خنک

کوین 4 فصل طی 2008 تا 2012 برای خنک بازی کرد و توانست با این تیم قهرمانی در هر 2 جام داخلی بلژیک را تجربه کند. او در سال 2009 با خنک قهرمان جام حذفی شد و در فصل 11-2010، قهرمانی در لیگ بلژیک را هم به کارنامه اضافه کرد. او در شرایطی که حدود 100 بار برای خنک به میدان رفت، در فصل آخر حضورش در این تیم، در 28 بازی، 8 گل زد.

کوین دی بروینه در چلسی و وردربرمن

در 31 ژانویه 2012 بود که رومن آبراموویچ تصمیم به اضافه کردن ستاره مستعد بلژیکی به لیست بازیکنان چلسی گرفت و برای این انتقال 8 میلیون یورو هم پرداخت کرد. او در چند بازی پیش فصل برای آبی‌های لندن به میدان رفت، ولی در 31 جولای 2012 بود که چلسی اعلام کرد دی بروینه در انتقالی قرضی به مدت یک سال راهی وردربرمن خواهد شد.

دی‌بروینه در برمن دوران قابل قبولی و در نهایت توانست به این تیم کمک کند در بوندسلیگا بماند. او در شرایطی که تیم‌هایی چون دورتموند و لورکوزن به دنبالش بودند، با خواست ژوزه مورینیو برای فصل 14-2013 به چلسی بازگشت. او در پیش فصل دچار مصدومیت زانو شد، ولی برای بازی‌های لیگ برتر به مرز آمادگی رسید. با این حال، مورینیو در طول فصل اعتقادی به او نداشت و تنها 3 بازی در دوران حضور KDB در چلسی برایش ثبت شده است. خودش در مورد دوران حضورش در چلسی و وردبرمن، این طور می‌گوید:

واقعا می خواستم بازی کنم. به هرقیمتی شده می خواستم فوتبال بازی کنم. وقتی در چلسی بودم، مطبوعات بیش از حد به رابطه من و ژوزه مورینیو می پرداختند. واقعیت این است من فقط دوبار با اون صحبت کردم. همیشه برنامه باشگاه این بود مرا به صورت قرضی به جایی بفرستند. سال 2012 به وردربرمن رفتم و واقعا تجربه خوبی بود. وقتی برگشتم، بروسیا دورتموند مرا می خواست. شنیده بودم کلوپ شخصا درخواست خرید مرا داده است. آن ها سبکی را که دوست دارم، اجرا می کردند. با خودم فکر کردم شاید چلسی اجازه دهد و بتوانم به دورتموند بروم. صبح روز بعد مورینیو به من پیام داد که «تو می مانی. می خواهم بخشی از تیم باشی.»
در ماه دسامبر و بعد از آنکه تنها 3 بار فرصت بازی در بازی‌های رسمی پیدا کرده بودم، ژوزه مرا صدا کرد و در دفترش، دومین اتفاق بزرگ زندگی‌ام رقم خورد. مقابل ژوزه یک برگه بود. «یک پاس گل، صفر گل و 10 بار توپ ربایی.» او شروع کرد آمار و ارقام مربوط به ویلیان، شورله، اسکار و ماتا را خواند. همه آن ها 10 گل و پاس گل داشتند. احساس می کردم مقدمه چینی برای یک انتقال قرضی دیگر است. تصمیم گرفتم به راهم در چلسی پایان دهم و ژوزه هم این را درک کرد.
کوین دی بروینه در وولفسبورگ

کوین و چلسی بعد از آنکه به درک متقابلی از هم رسیدند، تصمیم به فسخ زودتر از موعد قرارداد 5.5 ساله گرفتند و این وولفسبورگ آلمان بود که در تابستان 2014 با پرداخت 22 میلیون یورو، هافبک بلژیکی را به فولکس واگن آرنا برد. خودش به دورانش در وولفسبورگ، با رضایت نگاه می‌کند:

همه چیز وولفسبورگ عوض شد. با همسرم آشنا شدم، فوتبالم پیشرفت کرد. همسرم بزرگترین فداکاری ها را انجام داد. همیشه مجبور بود پا به پای من به ماجراجویی بپردازد و البته، در پرورش فرزندانمان، بسیار زحمت کشید.

کوین در یک فصلی که برای تیم بوندسلیگایی توپ زد، ارزش‌های خود را به رخ همگان کشید. کوین فصل 15-2014 بوندسلیگا را با 10 گل و 21 گل به پایان برد تا تیمش به نایب قهرمانی لیگ رسیده و رکورد جدیدی در تعداد پاس گل‌های بوندسلیگا ثبت کرده باشد.

او که طی فصل بیش از 50 بار برای وولفسبورگ به میدان رفت، توانست با گلزنی در فینال برابر دورتموند، جام حذفی آلمان را به دست آورد و فصل را با 16 گل و 27 پاس گل در همه رقابت‌ها به پایان برد تا عنوان فوتبالیست سال آلمان را به خود اختصاص دهد.

دی بروین فصل جدید را با غلبه بر بایرن مونیخ و فتح سوپرکاپ آلمان شروع کرد. او پاس تک گل تیمش را فراهم و یکی از پنالتی‌های آخر بازی را گل کرد. او در اولین بازی فصل به فرم خوب خود ادامه داد و در جریان برد 4 به یک برابر اشتوتگارت، 2 گل و یک پاس گل ثبت کرد.

کوین دی بروینه در منچسترسیتی

در 10 آگوست 2015 بود که خبر رسید منچسترسیتی پیشنهاد دومی برای خرید کوین به وولفسبورگ ارائه داده است. آن‌ها در ادامه چندین پیشنهاد دیگر به وولفسبورگ ارائه دادند و در نهایت در 30 آگوست توانست با مبلغی که باشگاه آلمانی نمی‌توانست به آن نه بگوید، KDB را دوباره به لیگ برتر بکشانند؛ گواردیولا برای طردشده ژوزه مورینیو، 76 میلیون یورو پرداخت کرده و با او قراردادی 6 ساله به امضا رساند! کوین بعد از انتقال دی ماریا به یونایتد، دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ لیگ برتر شد.

پله موقرمز به نمایش‌های خوب خود در منچسترسیتی ادامه داد و در این تیم تبدیل به یک فوق ستاره شد. او در همان فصل در بین نامزدهای کسب توپ طلا قرار گرفت و در 41 بازی برای سیتی، 16 گل ثبت کرد و با سیتی به قهرمانی لیگ کاپ دست پیدا کرد.

در فصل 17-2016، دی بروین همچنان از جمله ستارگان قابل اتکای پپ بود و 49 بار فرصت بازی پیدا کرد، ولی این بار به اندازه فصل گذشته در گلزنی موفق نبود و تنها 7 گل زد. سیتی در لیگ سوم شد و نتوانست بیشتر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به خود ببیند.

فصل 18-2017 برای منچسترسیتی بسیار بهتر پیش رفت و آن‌ها توانست رتبه سومی خود در لیگ را به قهرمانی بدل کرده و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم پیش‌روی کنند. آن‌ها در لیگ کاپ هم قهرمان شدند. کوین که در ژانویه قراردادش را تا 2023 با باشگاه تمدید کرده بود، در طول فصل، بیش از 50 بار در همه رقابت‌ها بازی کرد و 8 گل و 16 پاس گل لیگ برتر هم به نام خود زد تا بهترین پاسور لیگ شده و علاوه بر قرار گرفتن در تیم منتخب فصل، بهترین بازیکن منچسترسیتی هم انتخاب شود.

فصل 19-2018 با مصدومیت شدید زانو برای کوین آغاز شد که او را تا ماه اکتبر از میادین دور کرد. او در بازگشت یک بار دیگر دچار مصدومیت شد و برای 3 هفته خانه نشین بود. کوین در بازگشت به فوتبال، در فینال جام حذفی به میدان رفت و توانست یک گل و 2 پاس گل به نام خود بزند. منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ، به سه گانه داخلی انگلیس دست پیدا کرد و KDB در طول فصل 32 بار برای تیمش بازی کرد.

با شروع فصل 20-2019، کوین در اوج آمادگی قرار داشت و توانست در دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، در ماه فوریه به پنجاهمین گلش در منچسترسیتی برسد. او در پایان فصل لیگ برتر، 2 گل به نوریچ زد و یک پاس گل هم داد تا به 20 پاس گل در لیگ برسد و رکورد تیری آنری را تکرار کرده و یک بار دیگر به جایزه بهترین بازی‌ساز فصل برسد.

جینجر با 13 گل و 20 پاس گل و خلق 104 موقعیت گل (بیشترین برای یک بازیکن 5 لیگ معتبر از سال 2016)، برای اولین بار جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را هم مال خود کرد. کوین جایزه بهترین بازیکن اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای را هم به خود اختصاص داد تا اولین بازیکن سیتی باشد که این جایزه را دریافت می‌کند.

در فصل 21-2020، KDB توانست به سیتی کمک کند برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، ولی در جریان بازی به دلیل برخورد با آنتونیو رودیگر از ناحیه سر مصدوم و از زمین خارج شد تا نتواند کمکی به جلوگیری از شکست تیمش مقابل چلسی بکند. کوین به همراه سیتی قهرمانی سوپرکاپ، لیگ کاپ و لیگ برتر و همچنین نایب قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورد تا بهترین فصل فوتبالی‌اش با گواردیولا را پشت سر گذاشته باشد. او یک بار دیگر بهترین بازیکن لیگ از دید اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای شد.

در می 22-2021، کوین موفق شد در جریان برد 5 به یک سیتی برابر وولوز، 3 گل در 24 دقیقه بزند تا اولین هت تریکش برای سیتی و سومین هت تریک سریع تاریخ لیگ برتر را ثبت کند. در پایان فصل 22-2021، کوین دی بروینه برای دومین بار بعد از 20-2019، عنوان بهترین بازیکن فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس را به خودش اختصاص داد.

کوین برای چهارمین بار به عنوان بازیکن فصل سیتی برگزیده شد تا با رکورد ریچارد دون از این حیث بیشترین دفعات برای رسیدن به این عنوان، برابری کند. او در فصلی که برای بار پنجم به جام قهرمانی لیگ برتر بوسه زد، در طول 29 بازی با پیراهن منچسترسیتی، 15 گل و 7 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

کوین الان به عنوان کاپیتان منچسترسیتی، در کنار ارلینگ هالند از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان گواردیولا به شمار می‌روند، ولی با وجود نزدیکی کوین به خداحافظی از فوتبال، رویای بوسه بر لیگ قهرمانان اروپا هنوز برایش محقق نشده است. خودش در مورد پایان دادن به دوران فوتبالش، این طور می‌گوید:

زمانی می رسد که من باید از فوتبال خداحافظی کنم؛ فعلا که از حضور در این ورزش لذت می برم، اگر اینطور نبود آن را ترک می کردم. اگر مثلا 5 یا 6 سال بعد لحظه ای برسد که حس کنم دیگر کافی است، آن موقع دست از فوتبال می کشم.

کوین دی بروینه در تیم ملی بلژیک

پله موقرمز قبل از آنکه در سال 2010 برای اولین بار برای تیم بزرگسالان بلژیک به میدان رود، در تیم زیر 18، 19 و 21 ساله‌های شیاطین سرخ اروپا بازی کرده بود. او در 2014 و 2016 برای اولین بار در جام جهانی و یورو به میدان رفت و عضو مهمی از نسل طلایی بلژیک در دهه 2010 بود.

دی بروینه و بلژیک توانستند تا یک چهارم نهایی هر دو تورنمنت مهم برسند، ولی در جام جهانی 2018 بود که بهترین نمایش‌های بلژیک پرستاره را شاهد بودیم. آن‌ها در یک چهارم نهایی برزیل مدعی را با گل پیروزی بخش کوین دی بروین شکست دادند و KDB به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. تیم در نهایت با غلبه بر انگلیس، به مدال برنز مسابقات رسید تا بهترین عنوان تاریخ فوتبال بلژیک در جام جهانی بدست آید. دی بروین و بلژیک در یورو 2020 تا یک چهارم نهایی پیش رفتند، ولی در جام جهانی 2022 قطر خیلی زود در مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفتند.

رکوردهای مهم و دانستنی‌های جالب در بیوگرافی کوین دی بروینه

برخی از رکوردها و شنیدنی‌های جالب در زندگینامه کوین دی بروین به شرح زیر است:

1- کوین علاوه بر زبان مادری یعنی هلندی، می‌تواند فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هم صحبت کند

2- کوین تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که توانسته در 2 لیگ معتبر اروپا (بوندسلیگا و لیگ برتر)، به 20 پاس گل در طول یک فصل دست پیدا کند

3- پله موقرمز چهارمین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس است که بیش از یک بار به عنوان بهترین بازیکن فصل این لیگ انتخاب شده است. پیش از کوین، تیری آنری، کریستیانو رونالدو و نمانیا ویدیچ تنها بازیکنانی بودند که بیش از یک بار موفق به فتح جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شده بودند

مهم‌ترین نقل قول‌های کوین دی بروینه

در ادامه برخی از مهم‌ترین نقل قول‌های مربوط به کوین دی بروین طی سالیان مختلف را باهم مرور می‌کنیم:

1- فوتبال زندگی من بوده است؛ می دانید، یک سبک زندگی. بله، من یک خانواده و سه فرزند زیبا دارم اما در زندگی من همه چیز پیرامون فوتبال است؛ بازی کردن آن و حالا که به حرفه من تبدیل شده است. از 4 سالگی فوتبال بازی می کنم، فکر می کنم آن زمان احتمالا اجازه بازی در یک تیم را نداشتم اما اما پدر و مادرم مرا وارد فوتبال کردند چون واقعا فوتبال را دوست داشتم.

2- با هر نوع توپی بازی می کردم؛ پلاستیکی، نرم و برخی اشیا که حتی توپ نبودند اما می شد ازشان به عنوان توپ استفاده کرد. به نظرم آدم خوش شانسی بودم، چون دقیقا قبل از نسلی به دنیا آمدم که مشغول و درگیر کامپیوتر، شبکه های اجتماعی و این جور چیزها شدند. هنوز یادم است آن روز هایی که برای دیدن یک دوست باید در خانه شان را می زدید و از پدر و مادرش می پرسیدید آیا او خانه هست یا خیر. اگر نبود باید به خانه برمی گشتید و بعد یک ساعت دوباره سراغ دوست تان می رفتید. به نظرم دوران فوق العاده ای بود چون مردم بیشتر از خانه بیرون می آمدند و بازی در خیابان امنیت بیشتری داشت. اما حالا به هر حال اوضاع فرق کرده است؛ هنوز هم به خاطر داشتن آن برهه از زندگی خوشحال هستم.

3- شوت زدن به همین سادگی نیست، شما باید چرخش و کات مناسب به توپ بدهید یا هر کاری که ضربه تان را در مسیر درست هدایت کند. کار های زیادی می توان در شوتزنی انجام داد، مثل تنیس می تواید از بالا به آن ضربه بزنید، می توان چیپ زد یا هر حرکت دیگری.

4- ساده فوتبال بازی کردن، سخت ترین کار دنیاست. وقتی روان و زیبا بازی می کنیم انگار به اوج رسیده‌ایم، به نیروانا! من که این حس را دارم.

کوین دی بروینه که از سال 1997 فعالیت فوتبالی خود را آغاز کرده، تا 30 ژوئن سال 2025 با باشگاهش قرارداد دارد و باید دید در ادامه دوران فوتبالی Kevin De Bruyne دستخوش چه رخدادها و اخباری شده و پله مو قرمز به کدام یک از عناوین ملی و باشگاهی مهم در فوتبال دنیا دست پیدا می‌کند.

56 / 100

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا