آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عجیب و غیر منتظره : توخل جانشین ناگلزمان در بایرن !

با اعلام فابریزیو رومانو، توماس توخل قرار است تا ساعاتی دیگر به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان انتخاب شود.

هنوز بسیاری از علاقه مندان به فوتبال، شوک شبانه و عجیب بایرن مونیخ را باور ندارند فوتبال اروپا در شوک به سر می برد. یولیان ناگلزمن سرمربی جوان و موفق باواریایی ها با تصمیم مدیران این باشگاه از سمت خود اخراج شده است. این خبری است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی بسیاری از خبرنگاران مطرح دنیای فوتبال آن را اعلام کرده اند.

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال از اخراج ناگلزمان خبر داد. او در توییتی نوشت یولیان ناگلزمن به زودی از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار می شود. اخباری که اوایل امشب فاش شد، اکنون توسط منابع باشگاهی نیز تایید شده است.

 

این خبرنگار سپس در خبر اختصاصی خود توماس توخل را اصلی‌ترین گزینه جانشینی ناگلزمن دانسته بود. او حالا گزارش داده که حضور توخل در آلیانز آرنا قطعی شده و جزئیات قرارداد او، امشب نهایی می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

رومانو نوشت که توماس توخل سرمربی جدید بایرن مونیخ شد، با توافق کامل. او قبلاً این کار را پذیرفته است. گفته می شود که مدت زمان قرارداد سرمربی آلمانی سابق چلسی با باواریایی ها 2 و نیم ساله خواهد بود.

 

این تصمیم در شرایطی گرفته شد که ناگلزمان در مدت زمان حضور در بایرن و طی 84 مسابقه، موفق به کسب 60 پیروزی شد و میانگین 2.31 امتیاز را کسب کرد. آماری استثنایی که حتی این مسئله نیز باعث نشد تا مدیران بایرن با همکاری با او ادامه دهند.

 

بایرن با ناگلزمان توانست در هر 8 دیدار خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد و در 2 بازی رفت و برگشت از سد پاریس سن ژرمن گذشت. با این وجود و پس از شکست 2 بر یک بایرن برابر لورکوزن، مدیران مونیخی تصمیم به قطع همکاری با ناگلزمان گرفتند.

بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری بسیار دشوار باید به مصاف منچسترسیتی برود .

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا