آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بهترین شب نوکمپ پیروزی ۵-۰ برابر رئال بود

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پرگل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.

بوسکتس شب گذشته برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا در نوکمپ به میدان رفت و در مراسمی باشکوه با هواداران این تیم وداع کرد.

 

بازی برابر مایورکا همچنین آخرین حضور هواداران بارسلونا در نوکمپ برای مدتی طولانی بود چون این ورزشگاه قرار است به صورت کلی بازسازی شود و تا پایان سال 2024 نمی‌تواند میزبان دیدارهای بارسا باشد.

 

امروز صبح مراسمی نمادین در نوکمپ برگزار شد تا اولین سنگ بنای ورزشگاه جدید با حضور خوان لاپورتا، ژاوی، بوسکتس و چند نفر دیگر از اعضای باشگاه گذاشته شود.

گروه نرم افزاری ماهور

هرکدام از افراد حاضر یکی از اشیای ارزشمند این باشگاه را به یادگار در گودالی زیر چمن نوکمپ دفن کردند تا برای همیشه در آنجا بماند و بوسکتس هم بازوبند کاپیتانی‌اش را در این ورزشگاه به یادگار گذاشت.

 

او سپس در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره خاطراتش از نوکمپ اظهار داشت: «از وقتی کوچک بودم همیشه رابطه خاصی با بارسا داشتم و این رابطه در طول زمان بیشتر هم شد. بهترین خاطره‌ام از نوکمپ پیروزی 0-5 برابر رئال مادرید و 1-6 برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان است. این دو پیروزی همیشه در خاطر هواداران بارسا می‌ماند.»

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا