آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دعوت ژاوی از مسی: امیدوارم او را اینجا ببینیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری‌ها بود.

بارسلونا که پیش از این قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده بود موفق شد آخرین بازی خانگی خود در این فصل را با پیروزی 3-0 مقابل مایورکا به پایان برساند. صحبت‌های ژاوی هرناندز را در پایان دیدار بخوانید:

 

پیروزی در آخرین دیدار خانگی

پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بودیم اما خوشحالم که در آخرین بازی فصل که خیلی هم مهم بود توانستیم یک برد خوب کسب کنیم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا برای فصل جدید

ما منتظر برنامه‌های پیش رو هستیم اما برای نقل و انتقالات از قبل برنامه‌ریزی کردیم و پلن‌های A،B،C در این زمینه داریم. متاسفانه، به دلیل وضعیت مالی باشگاه باید هر سناریویی را در نظر بگیریم.

بازگشت مسی به بارسلونا

مسی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا است و ما امیدواریم دوباره او را اینجا ببینیم. البته این به خود مسی بستگی دارد.

 

کاپیتانی سرخی روبرتو در فصل آینده

سرخی روبرتو قدر نادیده‌ترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. او همچنین بیشتر از آنچه فکر می‌کنید صحبت می‌کند و مطمئنم کاپیتان بزرگی خواهد بود.

 

جدایی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا

این غم‌انگیز است زیرا بهترین دفاع چپ و پیوِت تاریخ ما در حال رفتن هستند. فکر می‌کنم آنها زمان خوبی را برای رفتن انتخاب کردند، زیرا کار آسانی نیست. من آنها را خیلی دوست دارم. این آخرین بازی بوسکتس و آلبا بود و آنها در بازی با سلتاویگو و سفر به ژاپن حضور نخواهند داشت.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا