آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گزینه های جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید : از توخل و پوچتینو تا رائول

رئال مادرید توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس را به عنوان گزینه های جایگزینی کارلو آنچلوتی در پایان فصل معرفی کرده است.

کارلو آنچلوتی پس از اینکه یکشنبه شب با رئال مادرید در نوکمپ مقابل بارسلونا شکست خورد تا عملا لالیگا برایشان تمام شود .  لوس بلانکوس 12 امتیاز کمتر از بارسلونا دارد  و 12 بازی به پایان فصل مانده و همچنین آنها در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو 1-0 از بارسلونا شکست خوردند و در آستانه حذف قرار دارند. به گفته فابریزیو رومانو، لوس بلانکوس قبلاً فهرستی از نام‌های احتمالی برای جانشینی او در تابستان تهیه کرده است که توماس توخل سرمربی سابق چلسی ، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی سابق پاری سن ژرمن و رائول گونزالس سرمربی تیم جوانان رئال مادرید در آن حضور دارند .

اگرچه رئالی ها لالیگا را از دست رفته می بینند ، اما همچنان در تلاش برای موفقیت در اروپا هستند. لوس بلانکوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 6-2 لیورپول را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

آنچلوتی دو ماه فرصت دارد تا ثابت کند که می‌تواند در سانتیاگو برنابئو بماند . رئال مادرید در 12 آوریل بازی حساسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در پیش دارند . گفته می شود این سرمربی ایتالیایی بعد از پایان فصل سرمربی تیم ملی برزیل می شود .

منبع:www.goal.com
8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا