آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یورگن کلوپ برای لمس تابلو “اینجا آنفیلد است” قوانینی اعمال کرد!

یورگن کلوپ قوانین جدیدی اعلام کرده است که طبق آن شش بازیکن در لیورپول از دست زدن به علامت «اینجا آنفیلد است» محروم شدند.

لمس علامت «اینجا آنفیلد است» توسط ووت وخهورست جنجال برانگیخت، اما قوانین یورگن کلوپ ممکن است ستاره‌های لیورپول را از این کار محروم کند.

مهاجم منچستریونایتد که در سال 2020 به GOAL گفته بود که “همیشه لیورپول را بسیار خاص می‌دانست” و هنوز هم  از شنیدن سرود ” تو هرگز تنها قدم نخواهی زد” تحت ناثیر قرار می گیرد. برخی از هواداران شیاطین سرخ را هنگام لمس این تابلوی معروف قبل شکست 7-0 آنها ناراحت کرد. 0

با این حال، ممکن است تعدادی از بازیکنان در رده های آنفیلد از قرار دادن دست خود بر روی همان علامت در تونل باشگاه منع شده باشند. کلوپ در سال 2016، در روزهای آغازین سلطنتش در لیورپول، گفت: «به بازیکنانم گفته‌ام تا زمانی که چیزی نبردند، علامت «این آنفیلد است» را لمس نکنند! این نشانه احترام است. زمانی که سرمربی بروسیا دورتموند بودم، آن را لمس کردم، اما 4-0 شکست خوردیم.

چه کسی از دست زدن به تابلو منع می شود؟ همانطور که اوضاع پیش می‌رود، شش عضو تیم بزرگسالان لیورپول از دست زدن به علامت “اینجا آنفیلد است” منع می‌شوند، زیرا آنها هنوز موفق به کسب جامی با قرمزها نشده‌اند. این مردان عبارتند از: کودی گاکپو، مدافع اسکاتلندی، کالوین رمزی، ستاره قرضی آرتور ملو، هافبک میانی جنگنده نات فیلیپس، مدافع خانگی ریس ویلیامز و هافبک هیجان انگیز اسپانیایی استفان باجستیک.

گروه نرم افزاری ماهور

داروین نونز و فابیو کاروالیو، که در تابستان 2022 به لیورپول پیوستند، توانستند به قرمزها کمک کنند تا در اولین بازی های خود برای تیم کلوپ به افتخارات برسند .

بعید به نظر می رسد که لیورپول در این فصل جوایز بیشتری دریافت کند، زیرا آنها برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر می جنگند و با رئال مادرید تا مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف می شوند. به این معنی که شش نفر از اعضای رده خود باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا مجوز لمس علامت را دریافت کنند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا