آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

BBC عقب‌نشینی کرد، لینکر برگشت

درگیری شبکه BBC با مجری سرشناس یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این شبکه تلویزیونی با عقب نشینی مدیران این شبکه به پایان رسید.

به نقل از نشریه گاردین، گری لینکر ستاره اسبق فوتبال انگلیس و مجری سرشناس برنامه محبوب Match of the day در شبکه تلویزیونی BBC پس از تعلیق چند روز فعالیتش از سوی مدیران این شبکه کار خود را از سر خواهد گرفت.

 

لینکر چند روز پیش به خاطر انتشار توئیت‌هایی در انتقاد از سیاست‌های دولت انگلیس در مورد مهاجران از سوی رؤسای خود در شبکه BBC توبیخ شد و فعالیتش به حالت تعلیق درآمد. این تصمیم لینکر با واکنش منفی همکاران وی از جمله آلن شیرر و یان رایت (دو ستاره پیشین دیگر انگلیس که به‌عنوان مجری و مفسر در BBC فعالیت دارند) همراه شد و آنها نیز همکاری خود را با شبکه انگلیسی به‌صورت موقت قطع کردند.

در مواجهه با این وضعیت، شبکه BBC‌ تصمیم به عقب‌نشینی گرفت و تام دیوی مدیر اجرایی این شبکه با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از مخاطبان خود، از سر گرفته شدن همکاری‌شان با لینکر را اعلام کرد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

در همین حال لینکر نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن نوشت: «خوشحالم که ما راهی برای ادامه همکاری‌مان پیدا کردیم. من از بازبینی صورت گرفته در سیاست‌های کاری شبکه استقبال می‌کنم و آماده‌ام تا برنامه را دوباره روی آنتن ببرم».

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا