آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هافبک دفاعی جدید لیورپول، درون تیم است؛ آرنولد و پست جدید

عملکرد الکساندر آرنولد در خط هافبک، لیورپول را از خرید بی‌نیاز می‌کند.

گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس دست به خلاقیتی زد و این حرکت می‌تواند باعث شود تا لیورپول گزینه‌ جدیدی برای خط هافبک داشته باشد.

 

ساوتگیت در تصمیمی عجیب، آرنولد را در جایگاهی که تا به حال هرگز در آن بازی نکرده بود، بازی داد. قبل از شروع بازی و وقتی که ترکیب 2 تیم در دیدار انگلیس و مالت مشخص شد، آرنولد به جای این که در دفاع راست یا هافبک راست حضور داشته باشد، به عنوان هافبک دفاعی در وسط ترکیب تیم حضور داشت. این موضوع باعث شد تا کارشناسان از ترکیب منتخب ساوتگیت انتقادات زیادی انجام دهند اما با شروع بازی همه چیز تغییر کرد.

 

آرنولد قابلیت‌های زیادی دارد

پایان بازی مصادف با تعریف و تمجید از هوشمندی ساوتگیت همراه بود. آرنولد در بازی موفق شد دومین گل ملی خود را به ثمر برساند و این را مدیون جایگاهی بود که سرمربی انگلیس به او داده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آرنولد که پیش از این همیشه در سمت راست تیم ملی انگلستان و لیورپول حضور داشت، قابلیت‌هایی فراتر از یک دفاع راست و یک هافبک راست دارد؛ پاس‌های کوتاه و بلند دقیق، حضور قدرتمند در کار‌های دفاعی، سرعت بالا و دید باز بازیکن در هنگام بازی باعث شد، ساوتگیت او را به عنوان یک هافبک دفاعی مطمئن در تیمش ببیند و زمانی که بازی خود را در تیم آغاز کرد به تمام تفکرات مربی پاسخ مثبت داد. الکساندر آرنولد در بازی برابر مالت ستاره تیم بود. او بیشترین امتیاز میان بازیکنان را با نمره 9.01 از نگاه هواسکورد ثبت کرد. همچنین بیشترین دریبل موفق را به خود اختصاص داد و علاوه بر این هیچ کدام از بازیکنان تیم رقیب نتوانستند از سد او گذر کنند که این عملکرد نشان از آمادگی خوب او در این پست را دارد.

 

یک خبر خوش و یک خبر بد برای لیورپول

لیورپول در فصل گذشته ضربه‌ سختی از آماده نبودن هافبک‌های وسط تیم خورد و درخشش آرنولد در این پست می‌تواند نوید خط هافبکی قدرتمند را برای فصل بعد دهد. کلوپ می‌تواند با استفاده از آرنولد در این پست دیگر نیازی به خرید هافبک دفاعی نداشته باشد و بودجه‌ خود را صرف نقاط ضعف دیگر تیم کند.از طرف مقابل این موضوع خودش یک خبر بد هم برای تیم کلوپ دارد. آرنولد در ترکیب کلوپ همیشه به عنوان دفاع راست استفاده می‌شد و گاها در جایگاه هافبک راست از او بازی می‌گرفت اما اگر برای فصل بعد از آرنولد در خط هافبک و به عنوان هافبک دفاعی در تیم استفاده کند، جای خالی بزرگی در دفاع راست خود دارد که این می‌تواند مشکل بزرگی برای او ایجاد کند.مشکل کلوپ می‌تواند با خرید یک دفاع راست برطرف شود و هزینه‌ سنگین هافبک دفاعی را از سر خود باز کند اما همه چیز باز هم به تصمیم یورگن کلوپ باز خواهد گشت که چه انتخابی برای جایگاه فصل بعد بازیکن 24 ساله‌ خود دارد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا