آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

طارمی – تاتنهام تمام شد

نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.

اسکیرا دیروز خبر داده بود که ژرژ مندس، ایجنت معروف پرتغالی، این معامله را جوش خواهد داد و امروز در خبری تازه این ادعا را انجام داده که توافق طارمی و تاتنهام نهایی شده و این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه لندنی قرارداد امضا خواهد کرد.

 

مهدی طارمی که فردا در دیدار سوپرجام پرتغال با پیراهن پورتو مقابل بنفیکا به میدان خواهد رفت، شاید آخرین مسابقه خود را با پیراهن تیمی که او را به تمامی دنیا شناساند، انجام بدهد.

 

در حال حاضر هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده اما مطابق قواعد جدید بازار نقل و انتقالات، خبرنگاران در توییتر قبل از دیگران از انعقاد قراردادها مطلع شده و درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنند. البته جانلوکا دی ماتزیو و فابریتزیو رومانو، دو خبرنگار مشهور دیگری هستند که باید آنها نیز روی این انتقال مهر تایید بزنند.

گروه نرم افزاری ماهور

نکته مهم درباره احتمال قرارداد طارمی و تاتنهام، توانایی باشگاه لندنی در پرداخت مبلغ رضایت‌نامه طارمی است که البته این بند فسخ به ۶۰ میلیون یورو می‌رسد اما بعید است که پورتو به واسطه باقی ماندن یک سال از قرارداد مهدی طارمی حاضر باشد روی این مبلغ‌ پافشاری کند و قاعدتا با اندازه‌ای پایین‌تر رضایت طارمی را صادر خواهد کرد.

مذاکرات جهت انتقال ۲۵ میلیون یورویی مهدی طارمی بازیکن پورتو به تاتنهام ادامه دارد. طارمی با باشگاه تاتنهام به توافق کلی برای عقد قرارداد تا سال ۲۰۲۶ دست یافته است.

این داستان مهم‌ترین خبر نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و پرتغال در روزهای آتی خواهد بود و البته فردا در دیدار سوپرجام و در صورت صحبت مهدی با رسانه‌های پرتغالی مشخص خواهد شد که تا چه حد به واقعیت نزدیک است. شاید هم تا آن زمان اخبار رسمی در این زمینه منتشر بشود اما آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام، به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است که می‌تواند در لیگ انگلیس دوره‌ای تازه را برای خود رقم بزند.

53 / 100

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اتفاقا انتخاب درستی کرده اگه واقعا بره
    اگه میرفت میلان اکثر بازی ها نیمکت نشین میشد ولی الان احتمال بازی کردنش بیشتره. البته که لیگ انگلیس خیلی مشکلتر و سخت تر از پرتقال یا ایتالیا است ولی به نظرم میتونه موفق بشه. انتخاب درستیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا