آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلبا: انریکه هم در این قهرمانی نقش داشت

جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، بعد از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا، یادی هم از کادر فنی قبلی این تیم کرد.

جوردی  آلبا بعد از خداحافظی احساسی با هواداران بارسلونا به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه شد تا این تیم را برای دو بازی نیمه نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا همراهی کند؛ جایی که شاگردان لوئیس دلا فوئنته بعد از غلبه بر ایتالیا و صعود به فینال امشب توانستند از سد کرواسی در ضربات پنالتی گذشته و قهرمان شوند.

 

در پایان این دیدار ستاره سابق باشگاه بارسلونا به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا جامِ قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا را بالای سر برد تا لحظه ای مهم در دوران حرفه‌ای‌اش ثبت شود.

 

او با ابراز خوشحالی از کسب این قهرمانی در اقدامی پسندیده یادی هم از کادر فنی سابق تیم ملی اسپانیا کرد: “خیلی خوشحالم که توانستم با تیم ملی اسپانیا به قهرمانی دیگر دست پیدا کنم. لوئیز انریکه و دستیارانش در کادر قبلی نیز در این قهرمانی سهم داشتند.”

گروه نرم افزاری ماهور

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در ادامه صحبت های خود گفت: “بازی سختی بود اما اسپانیا هدفی جز برد نداشت و فقط می‌خواستیم وارد زمین شده و برنده شویم.”

 

آلبا با تقدیر از اونای سیمون که دو پنالتی کروات‌ها را مهار کرد گفت: “اونای سیمون شایسته تقدیر و تحسین است. او در شرایطی حساس دو پنالتی گرفت که در نهایت به قهرمانی ما منجر شد.”

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا