آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری: برای پل پوگبا ناراحتم

ماسیمیلیانو آلگری، در مورد وضعیت دو پینگ پل پوگبا اظهار بی اطلاعی کرد اما گفت که "از بخش انسانی ماجرا" احساس تاسف می‌کند.

تیم جوان و پوست انداخته یوونتوس فصل پر فراز و نشیبی را سپری می‌کند. آنها در هیچ مسابقه اروپایی حضور ندارند و این باعث تمرکزشان بر سری آ شده است، هرچند آلگری مدام تاکید می‌کند که نباید از این تیم جوان انتظار قهرمانی داشت. او در آستانه دربی خانگی مقابل تورینو در سری آ، در یک نشست خبری پر استرس ظاهر شد زیرا هم خودش خبرهای بدی برای خبرنگاران داشت و هم آنها برای او. سوالات خبرنگاران در ابتدا در مورد پل پوگبا و مثبت شدن آزمایشات تکمیلی‌اش بود که آلگری گفت که از ماجرا خبر نداشته است: “من در این باره چیزی نمی‌دانم. متاسفم، در مورد جنبه انسانی قضیه متاسفم.”

 

این سرمربی ایتالیایی خبرهای بدتری هم برای هواداران یوونتوس داشت: “دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه زا هنوز آماده بازی نیستند. ما متاسفیم که آنها آماده نیستند. این اتفاقات در یک فصل رخ می‌دهد، باید دید ولاهوویچ چگونه برمی‌گردد. همانطور که به همه نیاز داریم به او هم نیاز داریم. اسکن ام آر آی کیه زا منفی بود، هیچ ضایعه‌ای وجود ندارد. او کمی نگران بود، بنابراین منصفانه است که او را کنار بگذاریم. برای بازی به بازیکنانی کاملا آماده نیاز دارم.

اما تیم احساس خوبی دارد. ما مویزه کین و آرکادیوش میلیک را داریم. آدریان رابیو هم می‌تواند گل بزند. نیکولو فاجیولی و فابیو میرتی به زودی شروع خواهند کرد، مخصوصا فابیو. کین احساس خوبی دارد، او فردا بازی خواهد کرد. ما یک با تورینو عصبانی روبرو خواهیم شد، در برابر آنها بازی آسان نیست، تیم‌های ایوان ژوریچ از نظر بدنی قوی هستند، بنابراین ما باید آماده نبرد باشیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی بیانکونری در مورد سیستم بازی و تغییر احتمالی آن گفت: “من سیستم را تغییر نمی‌دهم. شاید در طول بازی این اتفاق بیفتد، اما در ابتدا نه. ما ابزار خوبی برای تغییر داریم و اگر نیاز بشود استفاده خواهیم کرد.”

آلگری پس از تساوی 0-0 مقابل آتالانتا هفته گذشته به خاطر صحبت‌هایش پس از بازی مورد انتقاد قرار گرفت که گفت تساوی به تیم او انگیزه می‌دهد: “ما به یک امتیاز راضی نبودیم، به اندازه کافی متقاعد نشدیم، اما آتالانتا تیم قدرتمندی است و آنها این را ثابت کردند. ما خوب دفاع کردیم، اما می‌توانستیم تهاجمی‌تر باشیم. فردا فرق خواهد کرد. هواداران باید به ما کمک کنند. ما می‌خواهیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و باید فردا از نظر جسمی و روحی آماده باشیم.”

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا