آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران سه‌شنبه ۲۷ تیر؛ استقبال استقلال از یاغی جدید

میلاد سرلک فصل آینده باید برای ملوان، تنها باشگاه نظامی حاضر در لیگ برتر بازی کند.

تعداد یاغی‌های فصل آینده فوتبال ایران، قرار است افزایش پیدا کند. پرسپولیس چند هفته قبل، مسعود ریگی را به ترکیب تیمش اضافه کرد. استقلالی‌ها که در خرید علیرضا بیرانوند ناکام ماندند، قصد دارند با فرشاد احمدزاده قرارداد ببندند. احمدزاده که در دو مقطع برای پرسپولیس بازی کرده، با استقلال به توافق رسیده و در صورت رضایت سپاهان، فصل آینده پیراهن آبی می‌پوشد.

 

فلاح به گل‌گهر پیوست

با اعلام باشگاه پیکان، سامان فلاح مدافع ملی‌پوش این تیم، با امضای قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست. فلاح که جوان‌ترین کاپیتان لیگ در فصل گذشته بود، در همه رقابت‌ها، ۲۴ بار برای پیکان به میدان رفت.

 

یاغی در لیست مازاد

آرمان رمضانی با نظر جواد نکونام در لیست مازاد قرار گرفته و به زودی از استقلال جدا خواهد شد. او در بازی روز گذشته مقابل هوادار هم به میدان نرفت. گفته می‌شود مس رفسنجان یکی از مشتریان مهاجم استقلال است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مهاجم مس تراکتوری شد

عارف رستمی، مهاجم فصل گذشته مس کرمان به تراکتور پیوست. این مهاجم ۲۷ ساله فصل گذشته در تیم مس کرمان آمار ۹ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رساند.

 

احمدزاده به دنبال یاغی‌شدن

استقلالی‌ها برای جلب رضایت جواد نکونام، مذاکرات خود را با فرشاد احمدزاده آغاز کرده‌اند، با توجه به اینکه احمدزاده تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، استقلالی‌ها به دنبال آن هستند تا بتوانند رضایت‌نامه این هافبک هجومی را دریافت کنند.

 

نادری دوباره قرمز می‌پوشد؟

علیرضا منصوریان از مدیران فولاد خواسته تا با محمد نادری وارد مذاکره شوند. گفته می‌شود مدافع چپ سابق سرخابی‌های پایتخت در آستانه حضور دوباره در فوتبال ایران و این‌بار در لباس فولاد است.

 

تورس از فولاد جدا شد

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، روبرتو تورس از این تیم جدا شد. تورس اسپانیایی در نقل و انتقالات نیم‌فصل گذشته از اوساسونا به فولاد پیوست. او در ۱۵ بازی برای فولاد ۲ گل و ۲ پاس را به ثبت رساند. از استقلال به عنوان جدی‌ترین مشتری تورس یاد شده و ممکن است او دوباره در این تیم شاگرد جواد نکونام شود.

ملوان به دنبال جذب ستاره پرسپولیس

براساس نامه سازمان نظام وظیفه میلاد سرلک از اول شهریور ماه سرباز خواهد بود و حق حضور در پرسپولیس را ندارد. بر همین اساس باشگاه ملوان انزلی که تنها باشگاه نظامی حاضر در لیگ برتر است به دنبال جذب این بازیکن خواهد بود. تربیت بدنی نیروی دریایی در حال رصد وضعیت سربازی میلاد سرلک بازیکن سرباز پرسپولیس است. ملوان پیش از این حسین منادی دروازه بان تیم گل گهرسیرجان را به دلیل سرباز شدن جذب کرد.

 

مهاجم هلندی در مس رفسنجان

باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد در راستای سیاست‌های مدیریت باشگاه و سوابق سرمربی تیم فوتبال باشگاه مس رفسنجان مبنی بر جوانگرایی و توجه به بازیکنان بااستعداد و آینده‌دار، آروین جواد کالمرزی مهاجم ایرانی هلندی که سابقه سال‌ها بازی در فوتبال هلند را دارد، به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

 

خالدآبادی نزدیک به پیکان

محمدرضا خالدآبادی علاقه دارد به تیمی برود که فرصت بازی کردن داشته باشد و احتمالا حضور در پرسپولیس و استقلال این فرصت را از این دروازه بان بگیرد. به همین خاطر پیکان که قول فیکس بودن به خالدآبادی داده حالا از شانس بیشتری برای جذب این دروازه‌بان جوان برخورددار است.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا