آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسپالتی : اوسیمن ۱۰۰ درصد به میلان می‌رسد

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن که بازی رفت برابر میلان را از دست داده بود، فردا مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت.

ناپولی سه‌شنبه شب از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان میلان است؛ در حالی که بازی رفت را در سن سیرو با یک گل واگذار کرده است. ناپولی در دو بازی اخیر برابر میلان بازنده بوده و باید دید فردا چه خواهد کرد.

ناپولی پس از تساوی در سری آ برابر ورونا به این بازی رسیده، در حالی که با کسب 40 امتیاز در بازی‌های خارج از خانه در مقابل 35 امتیاز خانگی، عملکرد بهتری در زمین حریفان داشته است. اسپالتی در این رابطه گفت: «ناپولی هم در خانه و هم در خارج از خانه خوب بوده و شیوه بازی حریفان هم تعیین‌کننده است. وقتی در خانه بازی می‌کنند، بیشتر تلاش می‌کنند تا گل بزنند و ما فضاهای خالی بیشتری پیدا می‌کنیم؛ در حالی که در زمین ما برای نتیجه مساوی می‌آیند و بسته بازی می‌کنند.»

 

وضعیت ویکتور اوسیمن برای بازی فردا: «او برابر ورونا همان شور و شوقی را نشان داد که هواداران ما به درستی از او انتظار داشتند و بلافاصله پس از حضورش در میدان فرم خوب خودش را نشان داد. او به این 25 دقیقه نیاز داشت تا برای بازی فردا آماده شود. اوسیمن فردا 100 درصد در بازی خواهد بود.»

ترکیب احتمالی برای بازی برابر میلان: «کم و بیش یک ترکیب مشخص را در ذهن دارم، ولی وضعیت بازیکنان در تمرین امروز را نیز باید در نظر بگیرم و سپس ترکیب اصلی را انتخاب کنم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

حمایت هواداران: «قطعا در لیگ قهرمانان به حمایت همه نیاز داریم. همه کسانی که عاشق ناپولی هستند از ما حمایت خواهند کرد. هواداران می‌دانند که در مسیر درستی قرار داریم و تشویق‌هایشان کمک خواهد کرد از این مرحله عبور کنیم.»

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا