آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسپالتی : می‌خواهیم مراحل بعدی چمپیونزلیگ را تجربه کنیم

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.

ناپولی که در فصل جاری به عنوان صدرنشین بلامنازع سری آ نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده، چهارشنبه شب در دور رفت این مرحله در سن‌سیرو به مصاف میلان می‌رود.

 

لوچیانو اسپالتی، سرمربی این تیم، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با میلان گفت تیمش با بهترین روحیه ممکن به مصاف میلان می‌رود. او درباره غیبت اوسیمن، ستاره گلزن تیمش، گفت ناپولی بدون او هم بازی‌های مهمی را برده و می‌تواند در بازی فردا هم پیروز شود.

 

سرمربی ناپولی گفت او و تیمش از حضور در چمپیونزلیگ لذت می‌برند و امیدوارند با پیروزی در این مسابقه حضور در مراحل بالاتر را هم تجربه کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

مهم نیست حریف کیست یا بازی در کجاست؛ ما پیروزی می‌خواهیم

تیمی که می‌خواهد قوی باشد و به قهرمانی برسد روحیه برایش اهمیت زیادی دارد. مهم نیست که حریف شما چه تیمی است و مهم نیست در کدام زمین و چه ورزشگاهی بازی می‌کنید. مهم این است که خودتان را باور داشته باشید و برای رسیدن به هدف‌تان یعنی نتیجه مدنظر تلاش کنید.

 

قدرت یک تیم مجموع کیفیت بازیکنانش نیست

قدرت یک تیم عبارت از مجموع قدرت تک‌تک بازیکنانش نیست. مهم این است که بازیکنان از چه کیفیتی برخوردارند و اینکه چطور می‌توانند در زمین همدیگر را پیدا کنند و به عنوان یک تیم منسجم بازی کنند. تیم ما نشان داده که می‌تواند آنچه در تمرین‌ها انجام می‌دهد را مقابل هر حریفی به اجرا بگذارد و بسته به شرایط مسابقه سبک فوتبالش را تغییر دهد.

 

غیبت اوسیمن

ما بازی‌های مهمی را بدون اوسیمن برده‌ایم. این بازی هم یکی از آنهاست. انتظار دارم هر کسی که جانشین اوسیمن می‌شود کیفیت خودش را به همه ثابت کند و بدرخشد.

 

راسپادوری به بازی فردا می‌رسد؟

راسپادوری فقط امروز با تیم تمرین کرده. فردا باید شرایط او را دوباره بررسی کنیم. من بعد از بررسی‌های فردا تصمیم می‌گیرم که چه کسی در آن پست به میدان می‌رود.

 

چه من و چه بازیکنانم در بهترین روزهای فوتبالی‌مان هستیم

امیدوارم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم تا در بازی‌های مهم دیگری هم به میدان برویم. ما در اوج قرار داریم و این روزها بهترین روزهای فوتبالی‌مان را سپری می‌کنیم. چه بازیکنان و چه من. باید با اشتیاق و شور و شوق وارد زمین بشویم و از این مرحله عبور کنیم.

 

ناپولی از هر چیزی که به چمپیونزلیگ ربط داشته باشد لذت می‌برد

باید از چمپیونزلیگ لذت ببریم. از اردوی تیم برای بازی در چمپیونزلیگ گرفته تا شب مسابقه و روز بازی. ما از همه چیزهای مربوط به لیگ قهرمانان لذت می‌بریم.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا