آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اسپانیا: روز تاجگذاری

مهمترین اتفاق امروز فوتبال اسپانیا دیدار امشب رئال مادرید و اوساسونا در فینال کوپا دل ری است.

رئالی‌ها که از قهرمانی در لالیگا کاملا ناامید شدند، پیش از دیدار حساس مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، امشب برای کسب اولین جام فصل مقابل سویا قرار خواهند گرفت. رئال مادرید در 30 سال اخیر تنها 2 بار قهرمان کوپا دل ری شده و امشب می‌تواند به سومین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها برسد؛ مگر اینکه شگفتی‌هایی مانند سال‌های 2002 و 2004 رقم بخورد که رئال در این فینال‌ها مغلوب دپورتیوو لاکرونیا و رئال ساراگوسا شد.

نشریه مارکا با اشاره به تاجگذاری چارلز سوم در انگلیس، تیتر “روز تاجگذاری” را برای دیدار امشب رئال و اوساسونا انتخاب کرده است که البته با توجه به نام جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری- جام پادشاهی) چندان هم بیراه نیست.

“یک جام، دو دنیا” تیتر اصلی نشریه آ.اس است که به تفاوت جایگاه دو تیم اشاره دارد. اوساسونا در صورت قهرمانی، اولین جام تاریخش را جشن می‌گیرد، در حالی که رئال پرافتخارترین باشگاه اسپانیا و اروپاست؛ هرچند آن‌ها از نظر قهرمانی در کوپا دل ری پشت سر بارسلونا و بیلبائو هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

نشریه موندو دپورتیوو تیتر اصلی‌اش را به تقویت بارسا در خط حمله برای فصل بعد اختصاص داده است. عبدالصمد الزلزولی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و یانیک کاراسکو بازیکنانی هستند که احتمالا در تابستان به تیم ژاوی اضافه می‌شوند. این نشریه همچنین برای دیدار رئال و اوساسونا از تیتر “داوود در مقابل جالوت” استفاده کرده است.

نشریه اسپورت از نهایی شدن انتقال اینیگو مارتینز، ستاره باتجربه بیلبائو، به بارسا خبر داده است. این نشریه ادعا کرده که این بازیکن 31 ساله تا سال 2025 با بارسا قرارداد امضا کرد و دستمزد خالص 9 میلیون یورویی دریافت می‌کند. این نشریه همچنین از صلح مسی و پی‌اس‌جی بعد از انتشار ویدیوی عذرخواهی فوق ستاره آرژانتینی خبر داد.

 

 

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا