آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اسپانیا: اولویت‌های ژاوی

زمزمه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا از روزنامه‌های اسپانیایی کنار گذاشته نمی‌شود.

بارسلونا تنها یک قدم با کسب عنوان قهرمانی فصل 2022-2023 لالیگا فاصله دارد و ژاوی هرناندز تلاش می‌کند تیم قدرتمندی را برای مسابقات فصل آینده جمع کند.

روزنامه اسپورت در این هفته اعلام کرده بود بارسلونا 6 بازیکن را مدنظر دارد که در صدر لیست درخواستی ژاوی، لیونل مسی از پاری سن ژرمن حضور دارد.

مسی در پایان فصل قراردادش با پاری سن ژرمن تمام می‌شود و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد مقصد جدیدش را مشخص کند. امکان تمدید قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی با تیم فرانسوی هنوز مشخص نیست.

امروز هم روزنامه‌های چاپ اسپانیا موضوعات مختلفی را بررسی کرده‌اند:

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه مارکا به عنوان یک رسانه نزدیک به رئال مادرید به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی پرداخته است. تیتر “سیتی از ما بهتر نبود” برای مقاله بررسی عملکرد شاگردان کارلو آنچلوتی برابر نماینده انگلیس بکار گرفته شده است.

موندو دپورتیوو عکس مارتین زوبیمندی و لیونل مسی را در صفحه اول چاپ کرده و تیتر “اولویت‌های ژاوی” را منتشر کرده تا نشان بدهد سرمربی بارسلونا این روی جذب این 2 بازیکن تاکید بسیاری دارد.

زوبیمندی، هافبک 24 ساله رئال سوسیداد، به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس در نظر گرفته شده که قرار است در پایان فصل جمع شاگردان ژاوی را ترک کند.

روزنامه آ.اس با فدریکو والورده مصاحبه انجام داده است. تیتر “هنوز 90 دقیقه باقی مانده است” از این بازیکن اروگوئه‌ای اشاره به کامبک‌های رئال در فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا دارد که به منچسترسیتی برای بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد هشدار می‌دهد.

“چراغ سبز به خریدها” تیتر اصلی نشریه اسپورت است که اجازه لالیگا به بارسلونا برای انجام خریدهای تابستان اشاره دارد. براساس اعلام این نشریه، این اتفاق 19 می (یک هفته دیگر) رخ خواهد داد. اسپورت همچنین از تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسا تا سال 2027 خبر داد.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا