آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسکوچیچ پشت در المپیک؛ گل ثانیه ۹ لاروخا علیه رویای کروات

تیم ملی امید کرواسی با 2 شکست در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا زیر 21 سال حذف شد.

تیم فوتبال زیر ۲۱ سال کرواسی که دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران هدایت آن را برعهده دارد از ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته در ورزشگاه سوپربت شهر بخارست رومانی در دومین مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم مدعی قهرمانی اسپانیا رفت.

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ که چهارشنبه شب هفته قبل در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام ملت‌های زیر ۲۱ سال اروپا و انتخابی المپیک با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اوکراین شکست خوردند، دیشب هم در جدال سخت برابر تیم امید اسپانیا نتوانستند موفق کار کنند و مغلوب شدند.

 

آبل روئیس، ستاره آینده‌دار اسپانیا و باشگاه براگا در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال ۸ گل زده و ۶ پاس گل داده بود و در دیدار مقابل شاگردان اسکوچیچ درخشان ظاهر شد. او در همان ثانیه‌های ابتدایی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند تا خیلی زود پیش بیفتند و با همین تک گل برتری خود را قطعی کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

شاگردان اسکوچیچ با شکست یک بر صفر مقابل امیدهای اسپانیا مثل رومانی میزبان بدون امتیاز ماندند و پایین‌تر از تیم‌های ۶ امتیازی اسپانیا و اوکراین قرار گرفتند تا نتوانند به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۱ سال اروپا صعود کنند. آن‌ها به این ترتیب شانس صعود به المپیک را هم از دست دادند.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا