آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت اینتر، سری آ را منفجر کرد؛ ثانیه شمار قهرمانی ناپولی

اینتر با غلبه بر لاتزیو، قهرمانی ناپولی را تعجیل بخشید.

لاتزیو در نخستین دیدار امروز از چارچوب هفته سی‌و‌دوم سری آ فوتبال ایتالیا میهمان اینتر بود که در نهایت با وجود پیش افتادن در نیمه نخست، عنان بازی را از کف داد و شکست را پذیرفت.

در این دیدار، ابتدا فلیپه اندرسون میهمان را پیش انداخت اما در نیمه دوم، جو ورزشگاه مه اتزا، اینتر را مجاب به بازگشت کرد و درحالی که روملو لوکاکو زمینه‌ساز ۲ گل تیم شد، ۲گل لائوتارو مارتینس و تک گل گوزنس پیروزی ۳ بر یک را به نراتزوری هدیه داد. شاگردان سیمونه اینزاگی در هفته‌ای که میلان و رم به تقسیم امتیازات رضایت دادند، هم‌امتیاز با ۲ تیم، کورس کسب سهمیه را جذاب‌تر کردند و با ۵۷ امتیاز، فعلاً به لطف تفاضل گل بهتر رتبه چهارم را به نام خود زدند.

از فصل ۱۵-۲۰۱۴ تا به حال، فلیپه اندرسون تنها سومین هافبکی بوده که پس از آنتونیو کاندروا و سرگی میلینکویچ ساویچ در ۶ فصل روی بیش از ۱۰ گل تیمش تاثیر مستقیم می‌گذارد.

از طرف مقابل لائوتارو در فصل تبدیل شدن به قهرمان جهان،موفق شد سومین بازیکن تاریخ اینتر در نیم سده اخیر لقب بگیرد که در حداقل ۳ فصل متوالی، تعداد گل‌های زده‌اش را به مرز ۱۵ گل می‌رساند. پیش‌تر تنها کریستین ویری و مائورو ایکاردی به این دستاورد رسیده بودند.

حالا با تکیه بر این نتیجه، یوونتوس فرصت خواهد داشت با کسب برتری احتمالی مقابل بولونیا رتبه دوم جدول را از لاتزیو بازپس بگیرد و ناپولی در صورت پیروزی مقابل سالرنیتانا، رسماً جشن قهرمانی را ۶ هفته مانده به پایان فصل برگزار خواهد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور
56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا