آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ایگناسیو فولاد را از بحران نجات داد؛ اولین ۳ امتیاز فصل با گلزنی ساسان انصاری

فولاد خوزستان در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با یک گل مقابل هوادار تهران به پیروزی برسد.

هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با انجام 3 مسابقه پیگیری شد. ذوب‌آهن اصفهان در قزوین توانست مقابل شمس‌آذر بردی 2 بر یک را به‌دست آورد. تراکتور تبریز در اراک، جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با 4 گل به پیروزی برسد. در نبرد تیم‌های بحران‌زده استقلال خوزستان و پیکان تهران هم خودروسازان در دقیقه 90 به گل برتری رسیدند و پیروز شدند تا هر 3 مسابقه ابتدایی هفته هفتم برنده داشته باشد.

 

مسئولان سازمان لیگ با توجه به برنامه مسابقات تیم امید و البته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم گرفته‌اند تا مسابقات هفته هفتم لیگ بیست‌وسوم را در 4 روز برگزار کنند. امروز (جمعه) تنها یک مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر پیگیری شد که تیم‌های هوادار تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند و به دنبال آن بودند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز کار خود را بعد از تعطیلات دنبال کنند و البته با پیروزی به استقبال تعطیلات فیفادی پیش‌رو بروند!

 

تعیین سرنوشت تیم برنده با یک پنالتی!

دو تیم از ساعت 17 در ورزشگاه پاس قوامین تهران کار خود را با قضاوت فرزاد منصوری آغاز کردند. فولادی‌ها در اولین تجربه حضور خوان ایگناسیو روی نیمکت تیم‌شان، بازی را تهاجمی آغاز کردند و به دنبال گلزنی بودند که بی‌دقتی مهاجمان این تیم و البته درخشش علیرضا حقیقی سد راه شاگردان ایگناسیو شد و فولادی‌ها با وجود ارائه نمایش بهتر در نیمه نخست، نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده بهره ببرند و ناکام در رسیدن به گل پیروزی‌بخش بودند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

شاگردان محمود فکری در تیم هوادار که در دقایق پایانی نیمه نخست از لاک دفاعی خارج شده و به دنبال خلق موقعیت گلزنی بودند، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند اما رفته‌رفته مجدداً توپ و میدان در اختیار فولادی‌ها قرار گرفت. سبحان پسندیده مدافع تیم هوادار که نیمه نخست از داور مسابقه اخطار گرفته بود، با خطای شدید در دقیقه 73 دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا در دقایق پایانی مسابقه، بنفش‌پوشان با 10 بازیکن کار خود را پیش ببرند. بعد از 10 نفره شدن هوادار، ایگناسیو به سراغ تغییر و تحولات تهاجمی در ترکیب تیمش رفت که سرانجام تعویض‌های او جواب داد و فولادی‌ها موفق شدند به گل برتری برسند.

 

محمد علی‌نژاد ستاره سرعتی فولاد توانست با استفاده از اشتباه علیرضا حقیقی، یک ضربه پنالتی به سود تیمش بگیرد که ضربه پنالتی به‌دست آمده توسط ساسان انصاری به گل تبدیل شد. بعد از این گل، گادوین منشا که به عنوان یار تعویضی به ترکیب فولاد اضافه شده بود، این فرصت را داشت تا دروازه هوادار را باز کند اما درخشش علیرضا حقیقی سد راه او شد تا اولین پیروزی فولاد خوزستان در فصل جدید با یک گل به‌دست آید و ایگناسیو کارش را در فوتبال ایران با کسب پیروزی در تهران آغاز کرد.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه سیزدهم مهرماه

شمس‌آذر قزوین 1-2 ذوب‌آهن اصفهان

آلومینیوم اراک 0-4 تراکتور تبریز

استقلال خوزستان 0-1 پیکان تهران

 

جمعه چهاردهم مهرماه

هوادار تهران 0-1 فولاد خوزستان

 

برنامه ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

شنبه پانزدهم مهرماه

مس رفسنجان – استقلال (ساعت 17:45)

سپاهان اصفهان – صنعت‌نفت آبادان (ساعت 19:45)

 

یکشنبه شانزدهم مهرماه

ملوان بندرانزلی – نساجی مازندران (ساعت 17:15)

پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان (ساعت 19:15)

 

فولادی‌ها با 3 امتیاز به‌دست آمده در مسابقه امروز، بعد از 4 شکست پیاپی سرانجام توانستند از بحران خارج شوند و با 3 امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کردند. در نقطه مقابل، هوادار برای چهارمین بازی پیاپی ناکام در کسب پیروزی بود و آن‌ها سومین شکست خود را در 4 مسابقه اخیر متحمل شدند تا با 5 امتیاز و تفاضل 2- در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرند. فولادی‌ها در هفته هشتم لیگ برتر، روز پنجم آبان‌ماه در خانه میزبان شمس‌آذر قزوین هستند و هوادار تهران هم روز ششم آبان‌ماه باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا