آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : باید به این تساوی به شکل مثبت نگاه کنیم

ژاوی ، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال مادرید در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.

بارسلونا دیشب میزبان خیرونا بود و در نهایت به تساوی 0-0 رضایت داد. علی رغم از دست دادن دو امتیاز، فاصله این تیم با رئال مادرید به 13 امتیاز افزایش پیدا کرد و این امیدهای بارسا برای فتح لالیگا را افزایش داد. این در حالی است که این تیم هفته گذشته با شکست 4-0 مقابل رئال در کوپا دل ری، از این رقابت‌ها حذف شدند.

ژاوی در پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز ناکامی در رسیدن به فینال کوپادل ری تیمش را اذیت می‌کند یا نه، گفت:”نه، دغدغه من، قهرمانی در لالیگاست. ما در شرایط خیلی خوبی هستیم. ما تلاش کردیم، ما بازی خوبی ارائه کردیم، ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم مقابل یک تیم خیلی خوب به پیروزی برسیم. ما فقط نتوانستیم یک گل بزنیم. فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم. اگر بخواهیم از زاویه نتیجه گیری نگاه کنیم، کسب یک امتیاز در خانه نتیجه مثبتی نیست اما در فاصله 10 هفته تا پایان فصل، ما 13 امتیاز از تیم دوم فاصله داریم. باید دینامیک تیم را تغییر بدهیم اما اول باید استراحت کنیم و بعد برای بازی با ختافه آماده شویم.

بازیکنان تیم

من بارها گفته‌ام از بازیکنانی که در تیم دارم، خیلی راضی هستم. وقتی از لیگ قهرمانان حذف شدیم، گفتیم که هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگاست و ما حالا در این مسیر هستیم.

موقعیت‌های از دست رفته

وقتی نمی‌برید و به ویژه در خانه، خیلی خوب نیست. باید از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم تا فاصله را به 15 امتیاز برسانیم. اما حالا فاصله 13 امتیاز است. باید به شکلی مثبت به این قضیه نگاه کنیم.

سبک بازی خیرونا

ما باید مقابل تیم‌هایی مانند این قرار بگیریم که با تمام وجود بازی می‌کنند.آنها به ما گفتند که این یک امتیاز برای‌شان بسیار مهم است. هفته آینده باید با ختافه بازی کنیم و آنها هم با تمام وجود بازی می‌کنند. این تیم در برنابئو به تساوی رسید. آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. باید برای این لیگ ارزش قائل بود. بعضی ها می‌خواهند به این رقابت‌ها به شکل دیگری نگاه کنند اما ما با شایستگی در جایی هستیم، قرار گرفتیم.”

گروه نرم افزاری ماهور
51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا