آخرین مطلباخباربازی هاداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

احتمال شکستن ۴ رکورد توسط بارسلونا؛ حمله به دستاوردهای بزرگ

بارسلونا با قهرمانی در لالیگا رکوردهای بزرگی را به دست می آورد‌.

بارسلونا که در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد، می‌تواند 4 رکورد مختلف را در این فصل به نام خود به ثبت برساند.

این در حالی است که بارسلونا بهترین فصل خود را از فصل 2018 تاکنون سپری می‌کند و با اختلاف زیادی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و با مربیگری ژاوی، توانسته یکی از بهترین خطوط دفاع لالیگا را به نام خود ثبت کند. در ادامه ۴ رکوردی که بارسلونا قادر است در این فصل به نام خود ثبت کند را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

 

1- بالاترین امتیاز کسب شده

بارسلونا می توانست به تنها تیمی در اروپا تبدیل شود که در یک فصل 38 مسابقه‌ای به امتیاز 104 برسد اما با ۲ تساوی در بازی‌های گذشته نمی‌تواند این رکورد را برای خود به دست بیاورد اما باز هم شانس این را دارد که در پایان فصل به امتیاز فو‌ق‌العاده صد برسد و در لالیگا این رکورد بی نظیر را به ثبت برساند. در اروپا فقط یوونتوس با 102 امتیاز از این لحاظ برتر است‌‌.

2- کمترین گل خورده

بارسلونا در این فصل تنها 9 گل دریافت کرده است. آن‌ها اگر تا پایان فصل بیش از 14 گل دریافت نکنند، می‌توانند رکورد کمترین گل خورده که در حال حاضر در اروپا در اختیار چلسی با 15 گل خورده در فصل 2005-2004 است را در اختیار بگیرند.

گروه نرم افزاری ماهور

3- بیشترین کلین شیت

هم اکنون بارسلونا با 20 کلین شیت در این فصل، دارای رکورد بی نظیری است‌. اگر ترشتگن در بازی‌های باقی مانده تعداد کلین شیت‌های این فصل خود را به عدد 26 برساند، می‌تواند رکورد تازه‌ای برای خود به ثبت برساند. البته علاوه بر ترشتگن، مدافعان تیم بارسلونا هم در این نتایج تاثیر به سزایی داشته‌اند.

4- بیشترین تعداد برد

بارسلونا در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و تنها 9 گل دریافت کرده است. اگر به همین رویه ادامه دهند، می‌توانند به شکلی بی‌نظیر فصل را به پایان برسانند. اگر این تیم در بازی‌های پیش رو برنده شود، می‌تواند رکورد 31 پیروزی یوونتوس در یک فصل را پشت سر گذاشته و رکورد جدید را در اختیار خود بگیرد.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا