آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اسپانیا: دربی تاریخی بارسلونا

بارسلونا در صورت پیروزی مقابل اسپانیول امشب می‌تواند قهرمانی زودهنگام لالیگا را جشن بگیرد.

مسابقات هفته سی و چهارم لالیگا شب گذشته آغاز شد که رئال مادرید با یک گل موفق شد ختافه را شکست بدهد.

در این مسابقه برای رئال مارکو آسنسیو گلزنی کرد. رئال اکنون پیش از بازی حساس برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

مهم‌ترین مسابقه هفته قرار است امشب بین تیم‌های بارسلونا و اسپانیول به مصاف هم بروند. بارسا در صورت پیروزی در این مسابقه 4 هفته مانده به پایان مسابقات 85 امتیازی می‌شود و فاصله با رئال مادرید رده دومی به 14 امتیاز می‌رسد که قهرمانی آن‌ها مسجل می‌شود. روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به نتیجه رئال مادرید و مسابقه حساس بارسلونا پرداخته‌اند: 

روزنامه مارکا با اشاره به پیروزی رئال مقابل ختافه از تیتر “و حالا، پیش به سوی فینال” را انتخاب کرده است. این تیتر اشاره به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه آ.اس برای آسیب دیدگی ادواردو کاماوینگا مقابل ختافه از تیتر “درد” استفاده کرده است. بازیکن فرانسوی از ناحیه زانو و مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شده و وضعیت مشخصی برای بازی مقابل سیتی ندارد.

اسپانیول رده نوزدهمی باید امشب از بارسلونای صدرنشین میزبانی کند و موندو دپورتیوو با “دربی عظیم” به استقبال این رویارویی رفته است.

“دربی تاریخی” روی جلد نسخه چاپ امروز اسپورت است. بارسا در دربی کاتالونیا به دیدار اسپانیول می‌رود که می‌تواند با پیروزی در این بازی قهرمانی‌اش را 4 هفته زودتر از پایان لالیگا قطعی کند.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا