آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لاپورتا: این جشن حق هواداران بارسلوناست

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، بعد از قطعی شدن قهرمانی در لالیگا بازیکنان و مربیان را مورد ستایش خود قرار داد.

بارسلونا با کسب پیروزی 4-2 مقابل اسپانیول قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد. این اولین موفقیت بزرگ در دومین دوره از ریاست خوان لاپورتا محسوب می‌شود. رئیس باشگاه بارسلونا در پایان بازی با اسپانیول با ابراز خوشحالی از فتح لالیگا گفت: “این جشن حق همه هواداران ماست و امیدوارم که موفقیت‌هایمان ادامه داشته باشد و عناوین بیشتری را فتح کنیم.”

 

لاپورتا گفت: “یک لیگ بسیار سخت بود و ما با حفظ یک ریتم خوب و قدرتمند به قهرمانی رسیدیم. به همه بازیکنان بابت این عملکرد خوب تبریک می‌گویم و اکنون باید آماده فصل بعد شویم. این اطمینان را می‌دهیم که جای خالی بازیکنانی چون سرخیو بوسکتس را به خوبی پر خواهیم کرد. حالا می‌خواهم شما را ترک کنم چرا که مشتاق شرکت در جشن و در آغوش کشیدن بازیکنان هستم!”

 

او تاکید کرد که برای کسب چنین موفقیتی اصلاحات بزرگی در باشگاه صورت گرفته است: “ما بارسلونا را از نظر مالی نجات دادیم و شور و شادی را به باشگاه برگرداندیم. اکنون کسب عناوین قهرمانی را شروع کرده‌ایم و امیدواریم که این قهرمانی سرآغازی برای یک دوران باشکوه باشد.”

گروه نرم افزاری ماهور

رئیس باشگاه بارسلونا با تمجید از سرخیو بوسکتس که در پایان فصل از جدا خواهد شد گفت: “او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بخشی از هویت ماست. بوسکتس همواره مثل یک قهرمان به عناوین مختلف دست پیدا می‌کند و لایق چنین افتخاراتی است. ما همیشه احترام او را حفظ و برای تقویت تیم در فصل جدید تلاش خواهیم کرد. برای به تعادل کشاندن حساب‌های مالی خود در یک شرایط ریاضتی قرار داریم اما زندگی همچنان ادامه دارد.”

 

لاپورتا در مورد هجوم هواداران اسپانیول به داخل زمین در حین جشن قهرمانی بارسلونا گفت: “این قهرمانی به همه هواداران بارسلونا اختصاص دارد!”

 

رئیس باشگاه بارسلونا صحبت‌های خود را با تمجید از ژاوی به پایان رساند: “او سخت کار کرد تا تیمش فوتبالی باکیفیت ارائه کند. او شایسته تمجید است. ما یک مربی بزرگ و کادری عالی داریم که از عملکردشان راضی هستیم.”

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا