آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی درهای خروج را به روی ستاره پرتغالی بست

شانس باشگاه بارسلونا برای جذب ستاره پرتغالی تیم منچسترسیتی به کمترین حد خود رسیده است.

به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ برناردو سیلوا آخرین قطعه‌ای است که ژاوی هرناندز برای تکمیل پازل تاکتیکی خود نیاز دارد اما به نظر می‌رسد که او باید جای این قطعه را خالی بگذارد.

 

بعد از جذب ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی، بارسایی‌ها امیدوارند که بتوانند دیگر هافبک قهرمان اروپا را هم جذب کنند اما گویا پپ گواردیولا با همه علاقه‌ای که به تیم زادگاهش دارد، نمی‌خواهد به بازیکن پرتغالی خود اجازه رفتن بدهد که البته این هم طبیعی است. او تا الان دو بازیکن تأثیرگذار تیمش – ریاض محرز هم پس از گوندوگان از سیتی جدا شد – را از دست داده است و بیش از این نمی‌‌خواهد دست خود را در میانه میدان خالی کند. پیش از این هم خبرهایی مبنی بر اینکه ‌سیتی از میان برناردو سیلوا و ریاض محرز تنها به یکی اجازه رفتن می‌دهد منتشر شده بود اما با این وجود بارسلونا امیدوار است که بتواند سیلوا را بخرد.

بالاترین پیشنهادی که بارسلونا می‌تواند برای خرید سیلوا ارائه کند، 65 میلیون یورو است که برای متقاعد کردن آبی‌پوشان شهر منچستر ناکافی به نظر می‌رسد؛ البته این هم گزینه دوم کاتالان‌هاست چرا که در حال حاضر آنها دارند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند که سیلوا را با یک قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید قطعی اجباری به خدمت بگیرند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

با اینکه خود بازیکن هم تمایلش به رفتن به بارسلونا را به اطلاع مسئولان کادر فنی سیتی رسانده اما این موضوع تغییری در رویکرد باشگاه ایجاد نکرده است. پپ گواردیولا در آخرین گفت‌و‌گویی که با خبرنگاران داشت، درباره آینده سیلوا گفت: ما می‌‌خواهیم که برناردو اینجا بماند و هر کاری که لازم و امکان داشته باشد را انجام می‌دهیم که او بماند.

 

با این حال بخش دوم جملات گواردیولا، بارسلونا را همچنان به جذب سیلوا امیدوار نگه داشته است. او گفت: من بازیکنی که نخواهد اینجا باشد را نمی‌خواهم. بازیکنی را می‌خواهم که خودش بخواهد در کنار بازیکنانی که مانده‌اند کار کند.

 

بارسلونا می‌داند که منچسترسیتی حاضر به مذاکره برای فروش سیلوا نخواهد بود مگر اینکه بازیکن به صورت رسمی درخواست جدایی کند؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا