آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کابوس ستاره بایرن: اشتباه گرانقیمت با برادر دوقلو!

سادیو مانه، مهاجم سنگالی، روزهای بسیار سخت و بدی را در بایرن مونیخ سپری می‌کند.

پیوستن مانه به بایرن مونیخ شوک بزرگی را به لیورپول وارد کرد و آنها هنوز نتوانسته‌اند با شرایط پس از جدایی او کنار بیایند.

 

در حالی که انتظار می‌رفت این بازیکن به ستاره بایرن تبدیل شود و جای خالی روبرت لواندوفسکی را هم پر کند، شرایط به شکل دیگری پیش رفت و حالا بسیاری انتقال او به آلیانز آرنا را اشتباهی بزرگ و گرانقیمت می‌دانند.

 

درگیری این مهاجم سنگالی با لروی سانه در رختکن بایرن پس از شکست برابر منچسترسیتی باعث شد که همه انتقادها به وضوح و به صورت علنی مطرح شود و حالا به نظر می‎‌رسد که او فصل آینده جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار سرشناس اسکای اسپورت آلمان، در این باره گفت: «بر اساس چیزی که من شنیده‌ام، بایرن تمام تلاشش را خواهد کرد تا سادیو مانه را در تابستان به فروش برساند. از نظر ورزشی، توماس توخل هیچ برنامه‌ای برای استفاده از مانه ندارد چون با سیستمش سازگار نیست. این اطلاعاتی است که من دارم. این بازیکن در درون تیم بسیار مورد انتقاد است.»

 

او با اشاره به هزینه صورت گرفته برای جذب مانه اضافه کرد: «به خدمت گرفتن این بازیکن اشتباه بزرگی به حساب می‌آید، خصوصا که دستمزدش بیشتر از 20 میلیون یورو در سال است. پس از نمایش‌های ضعیف او، بسیاری در این باشگاه به شوخی می‌گویند که ظاهرا بایرن برادر دوقلوی مانه را خریده است، نه بازیکنی که در لیورپول حضور داشت.»

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا