آخرین مطلباخباربازی هاداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بایرن نای بازگشت نداشت؛ نیمه‌نهایی وحشیانه: سیتی-رئال !

بایرن‌مونیخ با قبول تساوی خانگی مقابل منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و اینتر در دربی دلامادونینا رقیب میلان شد.

بایرن‌مونیخ چهارشنبه‌شب درحالی که پیش‌بینی می‌شد نتواند نتیجه بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند در نهایت هم موفق به بازگرداندن نتیجه مقابل منچسترسیتی نشد و با قبول تساوی یک بر یک مقابل شاگردان پپ گواردیولا از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

هالند پس از هدر رفتن دادن یک پنالتی در نیمه اول، تنها گل سیتی را در دقیقه 57 به ثمر رساند و گل تساوی کیمیش از روی نقطه برای بایرن در دقیقه 83 ثمری برای تیمش نداشت تا سیتی با برتری مجموع 4 بریک صعود کند.

در دیگر دیدار، اینتر طی یک بازی جذاب خانگی نه‌تنها از برتری ارزشمند بازی رفت محافظت کرد، بلکه با کسب تساوی 3 بر 3 بنفیکا را بدرقه کرد تا تیم شایسته پرتغالی از حضور در جمع ۴ تیم برتر فوتبال اروپا باز بماند. ظاهراً بنفیکا قرار نیست تا زمانی که سرمربی فقیدشان وعده داده بود، دستانشان به لمس جام اروپایی در هر سطحی برسد. برای اینتر ابتدا بارلا در دقیقه 14 گل زد و پس از این که آئورسنس در دقیقه 38 گل تساوی را به ثمر رساند، مارتینس در دقیقه 65 و کوره‌آ در دقیقه 78 برای میزبان گل زدند. بنفیکای ناامید تنها توانست با 2 گل سیلوا در دقیقه 86 و موسی در دقیقه 5+90 از شکست فرار کند. در نهایت اینتر با برتری مجموع 5 بر 3 به نیمه‌نهایی رسید.

بنابراین در دور نیمه‌نهایی، منچسترسیتی مقابل رئال مادرید صف‌آرایی خواهد کرد و دربی دلامادونینا دیگر تیم فینالیست را معرفی خواهد کرد تا برای نخستین بار در تاریخ، تیم‌های اینتر و میلان ۵ تقابل در طول یک فصل را تجربه کنند.

این سومین حضور متوالی منچسترسیتی در نیمه‌نهایی مسابقات است و اینتر هم که برای نخستین بار پس از فصل قهرمانی ۱۰-۲۰۰۹ حضور در جمع ۴ تیم را تجربه خواهد کرد، تقابلش با میلان این وعده را خواهد داد که پس از سال‌ها، قرار است بار دیگر تیمی ایتالیایی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا ببینیم.

گروه نرم افزاری ماهور

آخرین بار یوونتوس فصل ۱۷-۲۰۱۶ به فینال مسابقات رسیده بود و با قبول شکست مقابل رئال مادرید دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

مسابقات دور نیمه‌نهایی این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر برگزار خواهد شد:

رئال مادرید – منچسترسیتی؛ ۹ و ۱۷ مه

میلان – اینتر؛ ۱۰ و ۱۶ مه

فینال مسابقات هم شب دهم ژوئن به میزبانی استانبول برگزار خواهد شد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا