آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

جان هنری مالک قرمزها می گوید FSG لیورپول را نمی فروشد

جان هنری مالک قرمزها می گوید FSG لیورپول را نمی فروشد.

مالکان لیورپول Fenway Sports Group (FSG) قصد ندارند باشگاه را به طور کامل بفروشند زیرا آنها به دنبال سرمایه گذاری جدید هستند.

جان هنری مالک لیورپول درباره برنامه های آینده FSG برای قرمزها صحبت کرده و تاکید کرده است که آنها در حال حاضر به دنبال فروش باشگاه لیگ برتر نیستند.

جان هنری گفته: “من می دانم که صحبت ها و نقل قول های زیادی در مورد LFC صورت گرفته است، اما من به واقعیت ها پایبند هستم: ما فقط یک روند در حال انجام را رسمی کردیم.” “آیا ما برای همیشه در انگلیس خواهیم بود؟ نه. آیا ما LFC را می فروشیم؟ نه. آیا با سرمایه گذاران در مورد LFC صحبت می کنیم؟ بله. آیا اتفاقی در آنجا رخ خواهد داد؟ من معتقدم که اینطور است، اما فروش نخواهد بود.”

به نظر می رسید که FSG در نوامبر 2022 زمانی که مالکان آمریکایی باشگاه اعلام کردند در صورت سودمندی برای باشگاه، «سهامداران جدید» را در نظر خواهند گرفت، درهای فروش را باز کرد. با این حال، جان هنری اکنون به صراحت گفته است که اگرچه از سرمایه گذاری استقبال می کند، اما هیچ شانسی برای فروش وجود ندارد.

گروه نرم افزاری ماهور

اظهارات جان هنری در زمانی مطرح می شود که پیشنهادهایی برای خرید رقبای منچستریونایتد ارائه می شود. میلیاردر بریتانیایی سر جیم رتکلیف و همچنین شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، بانکدار قطری، پیشنهادی ارائه کرده است. با این حال، گلیزرها نیز ممکن است پس از دریافت حمایت از یک صندوق تامینی آمریکایی در راس آن باقی بمانند.

قرمزها روز سه شنبه در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در آنفیلد به میدان بازگشتند.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا