آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جدایی یحیی از پرسپولیس قطعی شد؛ استعفایی که این‌بار جدی بود!

یحیی گل‌محمدی تصمیم نهایی خود برای کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس را گرفت و حالا مدیران باشگاه باید به دنبال انتخاب جانشین او باشند.

هواداران پرسپولیس بعد از پایان آخرین مسابقه تیم‌شان در نیم‌فصل نخست که مقابل مس رفسنجان برگزار شد، با خبری ناگهانی مواجه شدند؛ استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت سرخ‌پوشان. در وهله اول تصور می‌شد که به مانند فصول گذشته که بارها یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی و عدم برآورده‌شدن خواسته‌هایش از سمت خود کنار رفته بود اما بعد از مدتی استعفای او منتفی شده بود، این‌بار هم چنین سناریویی رقم خواهد خورد اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفت.

 

یحیی گل‌محمدی بعد از آنکه تصمیم گرفت تا بعد از استعفای خود در رفسنجان، تلفن همراه خود را از دسترس خارج کند تا مدیران باشگاه نتوانند با او ارتباط برقرار کنند، سرانجام روز گذشته رضایت داد تا جلسه‌ای را با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برگزار کند؛ آن‌هم در حالی‌که در همان روز اعلام خبر استعفای یحیی گل‌محمدی، مدیران باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای رسماً مخالفت خود را با تصمیم سرمربی‌شان اعلام کردند اما این مخالفت تغییری در ماهیت تصمیم گل‌محمدی نداشت.

 

یکشنبه جدایی یحیی از پرسپولیس رسمی می‌شود!

سرمربی مستعفی سرخ‌پوشان پایتخت روز گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد تا دیداری با رضا درویش داشته باشد. درویش در این جلسه تلاش زیادی برای تغییر نظر یحیی گل‌محمدی داشت اما او بر تصمیم خود برای کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس پافشاری کرد. بعد از رایزنی‌های انجام شده، درویش از گل‌محمدی خواست تا بعد از چند روز استراحت، تصمیم نهایی خود را اعلام کند و قرار بود که روز شنبه جلسه‌ای با حضور مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی و مدیرعامل پرسپولیس به انجام برسد اما پیش از برگزاری این جلسه، سرمربی مستعفی سرخ‌پوشان تصمیم نهایی خود را گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی دقایقی قبل با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و تصمیم نهایی گل‌محمدی برای قطع همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت را رسماً اعلام کرد و استعفای رسمی خود را طرح نمود. برای رسمی‌شدن این استعفا، قرار است نماینده یحیی گل‌محمدی روز یکشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کند و دیداری با رضا درویش داشته باشد تا بعد از استعفای شفاهی یحیی گل‌محمدی، این مسئله به صورت مکتوب هم نهایی شود و پایان همکاری او با سرخ‌پوشان بعد از 4 فصل رسمیت پیدا کند.

 

پروژه بازگشت برانکو رسمیت پیدا می‌کند؟

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است بعد از رسمی‌شدن تصمیم یحیی گل‌محمدی برای پایان کارش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، تشکیل جلسه بدهد. با وجود طرح اسامی چهره‌هایی مانند مهدی تارتار و حسین عبدی، گفته می‌شود که اولویت مدیران باشگاه پرسپولیس جذب سرمربی خارجی است و در این‌باره نام چهره‌هایی مانند برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ هم به میان آمده که باید دید سرانجام چه کسی رسماً جانشین یحیی گل‌محمدی خواهد شد و آیا پروژه بازگشت برانکو به جمع سرخ‌پوشان رسمیت پیدا می‌کند یا چهره تازه‌ای سکان هدایت سرخ‌پوشان را برعهده می‌گیرد.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا