آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حمایت از منچسترسیتی به سبک هوادارنش!

حمایت هواداران من سیتی پس از برخورد با اتهامات مالی، به این صورت بود که بنر وکیل باشگاه به نمایش گذاشتند.

هواداران منچسترسیتی بنری را در حمایت از وکیلی که باشگاه برای مبارزه با اتهامات مالی خود قبل از بازی با استون ویلا استخدام کرده است، به نمایش گذاشتند.

هواداران منچسترسیتی بنری را در حمایت از وکیلی که باشگاه استخدام کرده است، لرد پانیک کی سی، برای کمک به چالش های مالی خود از لیگ برتر قبل از بازی آنها مقابل استون ویلا، به نمایش گذاشتند. آنها همچنین سرود لیگ برتر را در اعتراض به اتهامات مطرح شده هو کردند، ژستی که قبلاً در هنگام پخش سرود لیگ قهرمانان اروپا انجام می دادند. در نیمه اول بازی صدای هواداران سیتی نیز شنیده می شد که می خوانند “ما من سیتی هستیم، هر وقت بخواهیم تقلب می کنیم”.

سیتی با تعدادی از اتهامات مربوط به نقض مالی از سال 2009 تا 2018 مواجه شد که توسط یک کمیسیون مستقل بررسی خواهد شد. پپ گواردیولا قاطعانه معتقد است که باشگاه هیچ اشتباهی انجام نداده و بسیاری از رقبای سیتی را در طول هفته هدف قرار داده است – از جمله لیورپول و استیون جرارد.

تحقیقات ممکن است چندین سال طول بکشد و سیتی لرد پانیک را برای کمک به اثبات بی گناهی خود استخدام کرده است. طبق گزارش ها، آنها دستمزدی برابر با سوپراستار کوین دی بروین به وکیل می پردازند تا از مجازات اجتناب کنند، که می تواند شامل هر چیزی از محروم شدن از عنوان آنها تا سقوط به دسته دوم باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

سیتیزن ها پس از بازی با استون ویلا از اونای امری، در 15 فوریه به رقیب قهرمانی خود یعنی آرسنال می روند و به دنبال کاهش فاصله بالای جدول هستند.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا