آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خنجر خودی‌ها بر قلب مادرید؛ من از بیگانگان ننالم!

رئال مادرید با پذیرش شکست ۳ بر یک در خانه اتلتیکومادرید، اولین شکست فصل جدید را متحمل شد و همین لغزش برای از دست دادن صدر جدول و واگذاری آن به بارسلونا کافی بود. از ۳ گلی که یکشنبه شب رئالی‌ها از اتلتیکومادرید دریافت کردند، ۲ گل توسط آلوارو موراتا مهاجم سابق رئال مادرید و محصول تیم‌های پایه این باشگاه به ثمر رسید.

 

انتقام به سبک بازیکنان سابق

تنها گذشتن 3 دقیقه از آغاز فصل، برای باز شدن دروازه رئال مادرید کافی بود. کهکشانی‌ها در اولین دیدار خود برابر آلمریا به میدان رفتند و در دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دیدند. زننده اولین گل دریافتی رئالی‌ها در فصل جدید لالیگا سرخیو آریباس، هافبک 21 ساله و محصول تیم‌های پایه رئال مادرید بود که با وجود درخشش و معرفی شدن به عنوان پدیده، نتوانست توفیقی برای حضور در ترکیب اصلی تیم پیدا کند. هفته سوم رقابت‌ها با پیروزی سخت شاگردان آنچلوتی برابر ختافه به سرانجام رسید. رئالی‌ها پس از گذشت تنها 11 دقیقه، دروازه خود را باز شده دیدند. بورخا مایورال مهاجم سابق و نیمکت نشین رئال مادرید که در تیم‌های پایه این باشگاه پرورش یافته زننده تک گل ختافه در آن دیدار بود.

اولین شکست فصل رئالی‌ها هم با دریافت ۲ گل از آلوارو موراتا مهاجم سابق و محصول تیم‌های پایه رئال مادرید رقم خورد تا از مجموع 6 گل دریافتی رئالی‌ها تا به اینجا از فصل 4 گل را رئالی‌های سابق وارد دروازه تیم قدیمی خود کرده باشند. البته رئالی‌ها پیروزی برابر سوسیداد را در سایه درخشش فوق العاده تاکه کوبو، ستاره ژاپنی و سابق خود، به سختی به دست آوردند. درخشش بازیکنان سابق برابر رئال مادرید سابقه طولانی دارد. یکی از شاخص‌ترین آنها حذف رئال مادرید برابر موناکو در فصل 2004-2003 لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی فرناندو مورینتس است. در آن دیدار عجیب که با پیروزی 3 بر یک موناکو خاتمه یافت، فرناندو مورینتس بازیکن رئال و ستاره قرضی آن فصل موناکو گل دوم فرانسوی‌ها را به ثمر رساند و درخشش لودویک ژولی با به ثمر رساندن ۲ گل دیدنی، باعث حذف رئالی‌ها از اروپا شد.

پس از آن هم بازیکنان زیادی از جمله روبرتو سولدادو، آلوارو نگردو، دنی پارخو و غیره در رقابت برابر رئال مادرید نسخه پیشرفته‌ای را به نمایش گذاشته و با درخشش خود بارها تیم سابق‌شان را به زحمت انداختند.

گروه نرم افزاری ماهور
5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا