آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

با مهمترین دوئل دربی آشنا شوید؛ کنترل مجدد «مهدی» یا در هم شکستن مقاومت «دانیال»؟

دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی قایدی باید بار دیگر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کننئد؛ دوئلی که فاتح آن می‌تواند برنده جام هم باشد.تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید از ساعت 19:45 دقیقه امشب (چهارشنبه) در فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. جدالی که پایان‌بخش این فصل خواهد بود و استقلال در صورت پیروزی می‌تواند انتقام شکست در لیگ را بگیرد و به یکه‌تازی‌اش در جام حذفی ادامه دهد. در سوی دیگر ماجرا پرسپولیسی حضور دارد که می‌تواند با پیروزی در این دیدار در تعداد قهرمانیِ جام حذفی به رقیب سنتی خود برسد. قایدی، امید اول فاز تهاجمی استقلال شاید بتوان گفت مهم‌ترین دوئل بازی امشب بین مهدی قایدی و دانیال اسماعیلی‌فر خواهد بود. 2 بازیکنی که در دربی دور برگشت هم درگیری‌های زیادی باهم داشتند و بار دیگر باید شاهد این قضیه باشیم. قایدی مهم‌ترین چهره هجومی استقلال به حساب می‌آید و خطرناک‌ترین موقعیت‌های تیم سا پینتو از سمت او پایه‌ریزی می‌شود. مهدی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بهترین بازیکن لیگ بود و مجموعا با 12 گل و 4 پاس گل به کار خود پایان داد. او با وجود اینکه در جام حذفی این فصل برای آبی‌پوشان گلی نزده اما موفق شد مقابل تراکتور و نساجی نمایش درخشانی داشته باشد. در سوی مقابل با دانیال اسماعیلی‌فر طرف هستیم. بازیکنی که همواره کیفیت بالاتری در فاز تهاجمی از خود نشان داده است. پیشرفت به سبک اسماعیلی‌فر دانیال به همراه دیگر مدافعین پرسپولیس نمایش درخشانی در هفت هفته پایانی داشتند و تنها یک‌بار دروازه‌شان باز شد. اسماعیلی‌فر نسبت به اوایل فصل توانسته پیشرفت قابل توجهی در عملکرد دفاعی داشته باشد و هماهنگی خوبی بین او و گولسیانی به عنوان 2 مدافع متمایل به سمت راست به وجود آمده است. البته که شاگردان گل‌محمدی در رقابت‌های این فصل جام حذفی موفق به ثبت کلین‌شیت نشده‌اند و باید دید آن‌ها مقابل استقلال چه نمایشی خواهند داشت. شروع خوب مهدی و پایان درخشان دانیال در دوئل قایدی و اسماعیلی‌فر در بازی برگشت لیگ، قایدی موفق شد در دقایق ابتدایی حسابی دانیال را به دردسر بیندازد و یکی 2 بار از او عبور کند و تا یک‌قدمی باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند هم پیش برود اما در ادامه شاهد بازگشت اسماعیلی‌فر بودیم و او با تمرکزی 100 درصدی توانست در کنار بازیکنانی چون گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک و سعید صادقی مسیر حرکتی قایدی را محدود کند و اجازه خودنمایی به این ستاره بوشهری ندهد. اصرار سا پینتو برای رساندن توپ به سمت چپ هم باعث شده بود تا مهدی موفق نشود توانایی خود را به منصه ظهور بگذارد. حال باید دید در قسمتی دیگر از این دوئل جذاب چه اتفاقی رخ می‌دهد و کدام یک از این 2 بازیکن موفق‌تر عمل می‌کنند. کنترل قایدی، پرسپولیس را یک قدم به پیروزی نزدیک خواهد کرد و در طرف دیگر ماجرا، راه افتادن باشو، آبی‌ها را در مسیر ثبت یک پیروزی حیاتی قرار می‌کند.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید از ساعت 19:45 دقیقه امشب (چهارشنبه) در فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. جدالی که پایان‌بخش این فصل خواهد بود و استقلال در صورت پیروزی می‌تواند انتقام شکست در لیگ را بگیرد و به یکه‌تازی‌اش در جام حذفی ادامه دهد. در سوی دیگر ماجرا پرسپولیسی حضور دارد که می‌تواند با پیروزی در این دیدار در تعداد قهرمانیِ جام حذفی به رقیب سنتی خود برسد.

 

قایدی، امید اول فاز تهاجمی استقلال

شاید بتوان گفت مهم‌ترین دوئل بازی امشب بین مهدی قایدی و دانیال اسماعیلی‌فر خواهد بود. 2 بازیکنی که در دربی دور برگشت هم درگیری‌های زیادی باهم داشتند و بار دیگر باید شاهد این قضیه باشیم. قایدی مهم‌ترین چهره هجومی استقلال به حساب می‌آید و خطرناک‌ترین موقعیت‌های تیم سا پینتو از سمت او پایه‌ریزی می‌شود.

 

مهدی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بهترین بازیکن لیگ بود و مجموعا با 12 گل و 4 پاس گل به کار خود پایان داد. او با وجود اینکه در جام حذفی این فصل برای آبی‌پوشان گلی نزده اما موفق شد مقابل تراکتور و نساجی نمایش درخشانی داشته باشد. در سوی مقابل با دانیال اسماعیلی‌فر طرف هستیم. بازیکنی که همواره کیفیت بالاتری در فاز تهاجمی از خود نشان داده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پیشرفت به سبک اسماعیلی‌فر 

دانیال به همراه دیگر مدافعین پرسپولیس نمایش درخشانی در هفت هفته پایانی داشتند و تنها یک‌بار دروازه‌شان باز شد. اسماعیلی‌فر نسبت به اوایل فصل توانسته پیشرفت قابل توجهی در عملکرد دفاعی داشته باشد و هماهنگی خوبی بین او و گولسیانی به عنوان 2 مدافع متمایل به سمت راست به وجود آمده است. البته که شاگردان گل‌محمدی در رقابت‌های این فصل جام حذفی موفق به ثبت کلین‌شیت نشده‌اند و باید دید آن‌ها مقابل استقلال چه نمایشی خواهند داشت.

 

شروع خوب مهدی و پایان درخشان دانیال

در دوئل قایدی و اسماعیلی‌فر در بازی برگشت لیگ، قایدی موفق شد در دقایق ابتدایی حسابی دانیال را به دردسر بیندازد و یکی 2 بار از او عبور کند و تا یک‌قدمی باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند هم پیش برود اما در ادامه شاهد بازگشت اسماعیلی‌فر بودیم و او با تمرکزی 100 درصدی توانست در کنار بازیکنانی چون گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک و سعید صادقی مسیر حرکتی قایدی را محدود کند و اجازه خودنمایی به این ستاره بوشهری ندهد. اصرار سا پینتو برای رساندن توپ به سمت چپ هم باعث شده بود تا مهدی موفق نشود توانایی خود را به منصه ظهور بگذارد.

 

حال باید دید در قسمتی دیگر از این دوئل جذاب چه اتفاقی رخ می‌دهد و کدام یک از این 2 بازیکن موفق‌تر عمل می‌کنند. کنترل قایدی، پرسپولیس را یک قدم به پیروزی نزدیک خواهد کرد و در طرف دیگر ماجرا، راه افتادن باشو، آبی‌ها را در مسیر ثبت یک پیروزی حیاتی قرار می‌کند.

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا