آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دیوید دخیا از هری مگوایر در بازی منچستریونایتد مقابل لیدز حمایت کرد

دیوید دخیا مدعی است که هری مگوایر در بازی منچستریونایتد مقابل لیدز با وجود انتقادات گسترده در رسانه های اجتماعی نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشته است.

دیوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، علیرغم انتقاد شدید آنلاین از مدافع، از هری مگوایر به دلیل نمایش “فوق العاده” مقابل لیدز استقبال کرد.

شیاطین سرخ موفق شدند سه امتیاز حیاتی لیگ برتر را به دست آورند و در خانه الند رود در پیروزی 2-0 کلین شیت کنند. مگوایر اولین 90 دقیقه کامل خود را در لیگ از 3 ژانویه انجام داد و پنج بازی قبلی یونایتد را روی نیمکت شروع کرد.

پس از برد، دخیا به اسکای اسپورت گفت: “می دانستیم که اگر کلین شیت کنیم، بازی را می بریم. بنابراین این کار را انجام دادیم. [ما] تا آخر به عنوان یک تیم مبارزه می کنیم.

“بازیکنانی مانند اچ [هری]، او آنقدر که می تواند بازی نمی کند. او امروز بازی کرد و فوق العاده بازی کرد. پس این بدان معناست که تیم قوی است و ما واقعاً خوشحالیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

مگوایر در مورد نقش فعلی خود در تیم افزود: “برنده شدن در بازی مهمترین چیز است، به خودم مربوط نیست. من کاپیتان تیم هستم، تیم را کیلومترها جلوتر از خودم قرار می دهم. چه بازی کنم یا نه، می خواهم تیم موفق باشد.”

با وجود برد و تمجید هم تیمی اش، به نظر می رسد همه تحت تأثیر نمایش مگوایر قرار نگرفتند.

در واقع، تعدادی از کاربران توییتر به رسانه های اجتماعی رفتند تا روشن کنند که در طول بازی به کاپیتان باشگاه اعتقاد زیادی ندارند.

مگوایر امیدوار است که برای دیدار بارسلونا از اولدترافورد در عصر پنجشنبه در لیگ اروپا به اندازه کافی برای حفظ جایگاه خود در تیم تلاش کرده باشد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا