آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خانه نشین‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس؛ مصدومان پیش فصل

آینده برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال انگلیس نامشخص است.

با پایان یافتن مسابقات، فصل جدید لیگ برتر نزدیک است؛ اگر چه به نظر می‌رسد برخی از ستارگان به دلیل مصدومیت شروع فصل را از دست بدهند. پیش فصل فرصتی برای فوتبالیست‌ها است که پس از مدتی استراحت در تابستان، آمادگی جسمانی خود را بازیابی کنند و پس از بهبود آسیب دیدگی‌ها، انرژی خود را جبران کنند.

 

اکنون ۶ ستاره مهم لیگ برتر انگلیس به نظر شروع فصل را از خانه دنبال کنند که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

کوین دی بروینه

منچسترسیتی فصل 2023/24 را باید قبل از اکثر تیم های لیگ برتر انگلیس شروع کند زیرا قرار است با آرسنال در جام خیریه بازی کند. به نظر می‌رسد این تاریخ برای کوین دی بروینه که هنوز از پارگی همسترینگ در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر رنج می‌برد، کمی دور از انتظار باشد. زمان دقیق بازگشت این بازیکن 32 ساله هنوز مشخص نیست اما احتمالا از هفته هشتم او را دوباره در اتحاد خواهیم دید.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بنوا بادیاشیل

از زمان پیوستن به چلسی در تابستان گذشته، مدافع فرانسوی زیاد مصدوم شده است. او در طول فصل گذشته تنها 10 بازی انجام داد و حالا فصل را بعید است از ابتدا شروع کند. او به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران به مدت ۴ ماه از میادین دور خواهد بود و این خبر خوبی برای مائوریسیو پوچتینو نخواهد بود.

 

رودریگو بنتانکور

بعد از مصدومیت بنتانکور همه چیز در تاتنهام به هم ریخت. اسپرز در ماه فوریه تنها ۲ امتیاز از ۴ تیم برتر لیگ فاصله داشت و مصدومیت بنتانکور در آن بازه زمانی با اتفاقات خوبی همراه نبود. او به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفت و این موضوع باعث می‌شود تا لندنی‌ها حداقل تا هفته دهم او را در تیمشان نداشته باشند.

 

مایکل اولیسه

ستاره کریستال پالاس که از استعدادهای خاص فصل گذشته بود در مسابقات زیر 21 سال جام ملت‌های اروپا همراه با تیم ملی فرانسه مصدوم شد تا به این شکل برای شروع فصل غایب باشد. از دست دادن اولیس، خبر تلخی برای روی هاجسون بود؛ بخصوص با توجه به اینکه ویلفرید زاها پس از پایان قرارداد خود، سلهرست پارک را ترک کند. اولیس فصل گذشته بهترین بازیکن کریستال پالاس بود و ۱۱ پاس گل او آماری است که شاید اگر ستارگان لیگ برتر انگلیس نبودند، بیشتر به چشم می‌آمد.

 

الکس مورنو

این مدافع کناری اسپانیایی پس از امضای قرارداد با استون ویلا در ژانویه به سرعت به بازیکن محبوب اهالی ویلاپارک تبدیل شد. او پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مقابل لیورپول در بازی ماقبل آخر فصل گذشته، تحت عمل جراحی قرار گرفته است. بازیکن 30 ساله احتمال دارد تا هفته پنجم به دلیل مصدومیت نتواند شاگردان اونای امری را همراهی کند.

آندریاس پریرا

بازیساز برزیلی فولام که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا مقابل منچسترسیتی از زمین بازی رفت تا امروز مشغول ریکاوری است و حضورش برای شروع فصل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا