آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دی یونگ: در بارسا بسیار خوشحالم

“من بسیار آرام هستم” – فرنکی دی یونگ هنوز از علاقه منچستریونایتد، هیاهوهای هواداران بارسلونا و گمانه زنی های نقل و انتقالات بی تاثیر است.

فرنکی دی یونگ اصرار دارد که با وجود صحبت های بیشتر در مورد انتقال به منچستریونایتد، پس از حماسه تابستان گذشته، در بارسلونا خوشحال است.

در حماسه نقل و انتقالات که ظاهراً از فروکش مردن خودداری می کند، دی یونگ بار دیگر در مورد آینده خود در بارسلونا مورد بررسی قرار گرفته است. پس از اینکه تابستان گذشته انتقال به منچستریونایتد به دلیل تعویق دستمزدها و عدم تمایل دی یونگ به ترک آنها برای انگلیس محقق نشد، گمانه زنی ها در آستانه تابستان همچنان رو به افزایش است.

RAC1 یک بار دیگر در مورد آینده خود به نقل از فابریزیو رومانو سؤال شد که او پاسخ داد: “من اینجا بسیار آرام هستم، در بارسا بسیار خوشحالم.”

او با دو برابر شدن موقعیت خود در نیوکمپ اضافه کرد: می خواهم سال های بیشتری در بارسلونا بمانم.

گروه نرم افزاری ماهور

علیرغم اینکه او بارها گفته است که در بارسلونا خوشحال است، همچنان به یونایتد مرتبط است، که انتظار می رود تابستان امسال به دنبال خرید خط میانی باشد. شیاطین سرخ پیش از این فصل برای جذب این بازیکن 25 ساله سخت تلاش کردند، اما در نهایت موفق نشدند، زیرا دی یونگ مطمئن نبود و یونایتد حاضر به پرداخت 17 میلیون پوندی که او به عنوان دستمزد به تعویق افتاده به اضافه مبلغ انتقال بدهکار، نیست.

هواداران بارسلونا در چند وقت اخیر در مورد تصمیم دی یونگ برای ماندن با باشگاه خود در موقعیت مالی نامطمئن اختلاف نظر داشتند. او در تابستان گذشته با گروهی از هواداران روبرو شد که از او خواستند دستمزدش را کاهش دهد، اما او از آن زمان توانسته به خط میانی بازگردد و در خط میانی ژاوی تحت تاثیر قرار بگیرد.

این مرد هلندی طعم بازی در اولدترافورد شلوغ را در حالی که یونایتد بارسلونا را از لیگ اروپا حذف کرد، چشید. و در حالی که او اصرار دارد که در باشگاه کاتالانی خوشحال است، به احتمال زیاد در تابستان امسال سوژه حماسه دیگری خواهد بود، زیرا یونایتد به دنبال تقویت است و بارسلونا به بودجه نیاز دارد.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا