آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رسمی: دمبله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، عثمان دمبله سرانجام به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

عثمان دمبله، بازیکن 26 ساله فرانسوی که روز پنجشنبه برای حضور در تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن حاضر شده بود به طور رسمی قراردادش را با این باشگاه فرانسوی منعقد کرد. دمبله در شرایطی قرار است فصل پیش رو پیراهن پ‌اس‌ژ را به تن کند که از چند هفته قبل شایعات جدایی‌اش از بارسلونا حسابی خبرساز شده بود. او نهایتا و درست در آستانه شروع رقابت‌های لیگ یک فرانسه با پاریسی‌ها به توافق رسید تا قراردادی 5 ساله و تا پایان 2028 با این باشگاه امضا کند.

 

رقمی که پاری‌سن‌ژرمن برای رسمی کردن قرارداد این بازیکن پرداخت کرده 50 میلیون یوروست. عثمان که 37 بازی ملی با 4 گل زده در کارنامه دارد، بخش اصلی آماده‌سازی‌اش برای رقابت‌های پیش رو را با باشگاه بارسلونا انجام داده؛ جایی که ژاوی هرناندز امید زیادی داشت این بازیکن را برای یک فصل دیگر هم در اختیار داشته باشد.

 

برخلاف میل ژاوی و دیگر اعضای بارسلونا، عثمان راهی پاریس شد تا قبل از اولین دیدار «پ‌اس‌ژ» در لیگ یک فرانسه به طور رسمی بازیکن این تیم شود. لوئیس انریکه روز گذشته در کنفرانس خبری عنوان کرده، دمبله قرار نیست امشب در ترکیب پاریس به میدان برود.دمبله 6 فصل در بارسلونا بازی کرد که در این مدت توانست 185 بار به میدان برود، 40 گل بزند و 43 پاس گل‌ هم به همتیمی‌هایش بدهد. او در این مدت 3 بار در سال‌های 2018، 2019 و 2023 عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد. همچنین 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا (2018، 2021) و 2 سوپرجام اسپانیا (2018، 2023) را هم به نام خود کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

به این ترتیب دمبله دهمین بازیکنی است که پ‌اس‌ژ در این تابستان جذب کرده است؛ پیش از این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی، پاریسی‌ها مانوئل اوگارته، لوکا ارناندس، لی‌کانگ این، میلان اشکرینیار، مارکو آسنسیو، آرنو تناس، شر اندور، گونسالو راموس و ژاوی سیمونس را خریده بودند. البته این پایان ماجرا نیست چون مسئولان این باشگاه همچنان به جذب رندال کولو موئانی، ملی‌پوش فرانسوی، هم علاقه دارند و پیگیر شرایط او هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا