آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رم ۱-۱ میلان: پیولی به مورینیو سهمیه نمی‌دهد

دیدار رم و میلان که به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد با تساوی 1-1 به پایان رسید.

رم و میلان امشب در هفته سی و دوم سری آ در دیداری حساس به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه اولیمپیکو به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم که در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود با دو گل که در وقت‌های تلف‌شده زده شد با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

میلان و رم همسایه هم در جدول رده‌بندی سری آ بوده و پیروزی در این مسابقه می‌توانست رم را به رتبه چهارم و میلان را به رتبه پنجم بفرستد. هر دو تیم پیش از شروع بازی 56 امتیازی بودند.

تنها بعد از یازده دقیقه کومبولا، بازیکن رم، به دلیل مصدومیت به اجبار تعویض شد. این شروع مصدومیت‌های پرتعداد دیدار خشن و پربرخورد دو تیم بود.

گروه نرم افزاری ماهور

اولین فرصت جدی نیمه اول را رم روی دروازه میلان خلق کرد. پیگرینی شانس خیلی خوبی برای گلزنی داشت، اما توپ او از بخت بد تیم مورینیو به بازیکن این تیم، تامی آبراهام، برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. اسپینازولا با یک پاس خوب پیگرینی را صاحب توپ کرد اما شوت او به شکل تصادفی به آبراهام برخورد کرد تا جالوروسی به گل نرسد.

 

فیکایو توموری در دقیقه 38 با مصدومیت جدی مواجه شد و درحالی‌که میلان قصد تعویض او را داشت، این بازیکن انگلیسی به زمین برگشت. بلوتی هم در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول مشکل جدی پیدا کرد که او هم به بازی ادامه داد.

نیمه اول بازی دو تیم خشن و پربرخورد دنبال شد و با کمترین موقعیت برای هر دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

توموری که در اواخر نیمه اول با مصدومیت بازی را ادامه داده بود، در دقیقه 46 قادر به ادامه بازی نبود و بیرون رفت تا مالک تیاو به جای او برای میلان وارد زمین شود.

 

در آن سوی میدان هم اتفاق مشابهی برای بلوتی افتاد و او که دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود جای خود را به استفان الشعراوی داد.

 

نیمه دوم هم مثل نیمه اول با برخورد همراه بود و در اولین صحنه برخوردهای شدید تامی آبراهام و سیمون کیائر در نزدیکی محوطه جریمه میلان با چنان شدتی به هم برخورد کردند که بازی چند دقیقه متوقف شد تا کادر پزشکی به آنها رسیدگی کنند. این دو به بازی برگشتند.

 

در دقیقه 61 سلمکرز شانس خوبی برای گلزنی داشت. ژیرو زیر فشار توپ را به لیائو رساند و او پاسی برای سلمرکز در تیر دورتر مهیا کرد اما شوت سرضرب او از بالای دروازه رم بیرون رفت.

دیدار دو تیم در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در وقت‌های تلف‌شده و در دقیقه 94 مانچینی از دکتلره توپ‌ربایی کرد و با پیشروی از جناح راست پاسی برای تامی آبراهام مهیا کرد که یک ضربه او کافی بود تا اولین گل مسابقه برای رم به ثمر برسد.

اما این پایان کار نبود. درحالی‌که عقربه ساعت دقیقه 90+7 را نشان می‌داد نوبت میلان بود تا گل خورده را جبران کند. پاس الکسیس سلمرکز توسط رافائل لیائو وارد دروازه جالوروسی شد تا فرصت عالی تیم مورینیو برای صعود به رتبه چهارم جدول از دست برود. بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا