آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بلژیک در خانه اتریش زمینگیر شد؛ رونالدو گل نزد اما پرتغال برد

شب دوم از رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 با برتری پرتغال و تساوی بلژیک به پایان رسید.

مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024 پس از پیروزی فرانسه و انگلیس، شنبه شب با چند دیدار دیگر ادامه یافت و اتریش جذاب رانگنیک توانست بلژیک را هم در خانه خود متوقف کند تا امیدوار به صعود مستقیم به یورو 2024 باشد.

رانگنیک که پس از تجربه ناموفق حضور در منچستریونایتد عرصه را برای اعاده حیثیت روی نیمکت تیم ملی اتریش مهیا دید، موفق شده به خوبی از پس حضور در این مسابقات تا پایان هفته سوم برآید و شکست ناپذیر به صدر جدول گروه ششم تکیه زده است. اتریشی‌ها در این گروه بالاتر از سوئد، بلژیک، استونی و آذربایجان قرار گرفته‌اند که «بورشن» شکست‌ناپذیر در صورت کسب پیروزی مقابل سوئد بسیار به کسب جواز صعود مستقیم به جام ملت‌های اروپا امیدوار خواهد شد.

از طرف مقابل، بلژیک مقابل استونی به میدان خواهد رفت و برای صدرنشینی در گروه باید امیدوار به شکست رقیب مستقمیش مقابل سوئد باشد. در این دیدار که ابتدا بلژیکی‌ها به اشتباه دروازه خودی را باز کردند، شیاطین سرخ به لطف گل روملو لوکاکو از شکست خارج از خانه گریختند و عدد مقابل شکست‌هایشان در جدول همچون اتریش «صفر» باقی ماند. شاگردان تدسکو در دقایق پایانی فرصت‌های بسیاری را سوزاندند و بخت با پسران رانگنیک یار بود که بازگشت رقیبشان در لحظات پایانی تکمیل نشد.

پرتغال گل نمی‌خورد

در دیگر دیدار مهم، پرتغال در خانه با 3 گل از سد بوسنی و هرزگووین گذشت و درحالی که رونالدو بازی ملی شماره 199 خود را از ابتدا به میدان رفت، شاهد درخشش هم‌تیمی سابقش برونو فرناندس بود. کاپیتان یونایتد در این دیدار، 2 گل زد و زمینه‌ساز گلزنی برناردو سیلوا شد. با این نتیجه، روند پیروزی‌ها متوالی سلسائو تحت هدایت مارتینس به 3 رسید و یاران کریستیانو در گروهی آسان تا به این مقطع، 13 گل زده و هرگز دروازه‌شان را باز شده ندیده‌اند. مجارستان، صربستان و فرانسه دیگر تیم‌های بدون گل خورده بوده‌اند اما پرتغالی‌ها به همراه سوئیس، تنها تیمی هستند که گل‌های زده‌شان دو رقمی شده و بهترین خط تهاجمی مسابقات را در اختیار دارند.

پرتغال در دیدار بعدی میهمان ایسلند خواهد بود و تنها اسلواکی در گروه صدرنشینی‌اش را تهدید می‌کند. کریس روز سه‌شنبه مقابل ایسلند قادر خواهد بود با انجام بازی شماره 200 تاریخ‌سازی کند و امیدوار است این تاریخ‌سازی را با گلزنی دوباره در این مسابقات جشن بگیرد.

گروه نرم افزاری ماهور
57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا