آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونمایی رسمی از جانشین رحمتی؛ آلکاراس، سکان‌دار جدید نساجی

مدیران باشگاه نساجی با لوکاس آلکاراس برای هدایت تیم‌شان به توافق رسیدند.

نساجی یکی از تیم‌هایی بود که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم کاملاً متحول شد و براساس اعلام نیاز مهدی رحمتی، لیست نفرات قرمزپوشان قائمشهری دستخوش تغییر و تحولات پرشماری شد. با وجود گذراندن اردوهای منظم در پیش‌فصل و حتی گذراندن اردوی برون‌مرزی به میزبانی کشور ترکیه، بعد از شروع فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، شرایط برای قرمزپوشان قائمشهری مساعد پیش نرفت و آن‌ها نتوانستند نتایج قابل‌قبولی را کسب کنند.

 

شاگردان مهدی رحمتی در 6 بازی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا، تنها 2 بار برنده شدند و 4 باخت در کارنامه نساجی دیده می‌شود. در لیگ برتر هم نساجی در طول 12 مسابقه تنها 2 بار برنده شد و از مجموع 36 امتیاز ممکن، قرمزپوشان موفق شدند تنها 9 امتیاز به‌دست آورند تا در جایگاه پانزدهم جدول قرار گیرند. شکست 4گله مقابل استقلال باعث شد تا مهدی رحمتی خود از سمتش کناره‌گیری کرد و به خواسته هواداران نساجی که تغییر و تحولات در کادرفنی این تیم بود، احترام گذاشت و استعفای او هم مورد پذیرش مدیران باشگاه قرار گرفت.

 

چهره کهنه‌کار اسپانیایی به ایران سفر می‌کند

مسئولان باشگاه نساجی بعد از پذیرش استعفای رحمتی، به سراغ بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی رفتند و مذاکرات خود را آغاز کردند. با وجود تجربه ناموفق همکاری با کارلوس هرناندس، اولویت مدیران باشگاه قائمشهری انتخاب سرمربی خارجی بود و همین مسئله باعث شد تا لوکاس آلکاراس به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم نساجی نامش به میان بیاید و به سرعت مذاکرات با این سرمربی باتجربه اسپانیایی آغاز شد تا آن‌ها بتوانند در آستانه آغاز رقابت‌های هفته چهاردهم، رضایت آلکاراس را جلب کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آلکاراس بیش از 500 بار تجربه سرمربیگری دارد و در تیم‌های مختلفی از جمله گرانادا، آلمریا، کوردوبا، لوانته، الچه و رئال ساراگوسا تجربه سرمربیگری دارد و همچنین در تیم ملی الجزایر هم توانسته یک دوره کوتاه در قامت سرمربی فعالیت کند. این سرمربی 57 ساله اهل کشور اسپانیا که در لالیگا و لالیگا 2 اکثریت دوران سرمربیگری خود را گذرانده، بعد از تجربه نافرجام همکاری با باشگاه ابیزا، مذاکرات خود با مدیران باشگاه نساجی را دنبال کرد و سرانجام دقایقی قبل، با اعلام رسمی مسئولان باشگاه قائمشهری، توافقات با آلکاراس نهایی شد تا بعد از پاکو خمس و خوان ایگناسیو مارتینس، لوکاس آلکاراس به عنوان سومین سرمربی اسپانیایی در لیگ بیست‌وسوم مشغول به فعالیت شود.

 

آلکاراس فرشته نجات نساجی خواهد شد؟

رسانه باشگاه نساجی با اعلام خبر توافق با آلکاراس، توضیح داد: «لوکاس آلکاراس مربی 57 ساله اسپانیایی با دارا بودن رزومه مناسب و سابقه طولانی در اولویت گزینه‌ها قرار گرفت و پس از مذاکرات اولیه، حضور وی در ایران به‌مدت یک‌ونیم فصل قطعی شد. با عنایت به توافقات صورت‌گرفته، تغییر شرایط تیم و همچنین بهبود جوانب کلی در تمامی رده‌ها و ترمیم زیرساخت‌های فنی کلیه باشگاه، به‌عهده و زیرنظر آلکاراس خواهد بود».

 

نساجی در دیدار بعدی خود در لیگ برتر باید روز یکشنبه سوم دی‌ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هوادار تهران برود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در مسیر خروج نساجی از بحران، اولین تجربه حضور آلکاراس در لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. جالب آنکه نساجی، نخستین تیم آسیایی است که لوکاس آلکاراس هدایت آن را برعهده گرفته و باید دید سرمربی 57 ساله چه عملکردی را از خود در تیم قائمشهری به جای خواهد گذاشت و آیا موفق به خارج کردن این تیم از شرایط بحرانی می‌شود یا خیر.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا