آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

«زیبا» نه، یک برد «مهم» برای پرسپولیس؛ از همسایگی با استقلال تا کلین‌شیت دوباره بیرو

پرسپولیس برابر نساجی نمایش جذابی نداشت اما توانست بردی را به دست بیاورد که خیلی مهم بود.

پرسپولیس و نساجی در تنها دیدار عقب‌افتاده هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک گل به برتری دست یافتند و ۲۹ امتیازی شدند. این برد گرچه با بازی تماشاگرپسندانی و جذابی همراه نشد، اما در دل خود نکات مثبتی داشت که نمی‌توان به سادگی از کنارش عبور کرد.

 

پرسپولیس همسایه استقلال شد

بعد از بازگردانده شدن یک امتیاز کسر شده، پرسپولیس توانست با غلبه بر نساجی امتیازات خود را به عدد ۲۹ برساند و هم‌امتیاز با رقیب سنتی‌اش استقلال شود. البته سرخ‌پوشان به دلیل تفاضل گل کم‌تر در جایگاه سوم ایستاده‌اند اما پیروزی اخیر آن‌ها را به صدر جدول چسباند و با توجه به شکست مجدد سپاهان، اختلاف با صدر به ۲ امتیاز کاهش پیدا کرد.

 

گلزنی مجدد شهاب در لیگ

آخرین گل رسمی شهاب زاهدی برای پرسپولیس مربوط به دیدار تلخ برابر الدحیل می‌شود که در تاریخ ۱۴ آذر به انجام رسید. مهاجم تیم تهرانی موفق شد پس از چهار بازی دوباره برای تیمش گلزنی کند. حال اگر بخواهید از آخرین گل شماره ۲۰ پرسپولیس در لیگ مطلع شوید باید به هفته ششم و جدال با پیکان مراجعه کنید. رقابتی که در تاریخ ۲۷ مهر برگزار شد و شهاب در آن بازی هت‌تریک کرد. حالا نساجی بعد از گل‌گهر و پیکان به سومین تیم لیگ برتری تبدیل شد که از زاهدی گل دریافت می‌کند. زاهدی با گلی که به نساجی زد، با ۵ گل بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

کلین‌شیت و بیرو بار دیگر به هم رسیدند

فاصله بین ششمین و هفتمین کلین‌شیت علیرضا بیرانوند، 3 بازی به طول انجامید. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر هوادار، دیگر نتوانست در یک بازی لیگ برتری کلین‌شیت کند و به ترتیب برابر استقلال تهران، استقلال خوزستان و شمس آذر یک، 2 و یک گل خورد تا در کورس بیش‌ترین کلین‌شیت‌ها از رقبای اصلی‌اش جا بماند اما رقابت با نساجی فرصتی بود تا علیرضا یک مرتبه دیگر به کمک هم‌تیمی‌هایش دروازه خود را از دریافت گل، ایمن نگه دارد.

 

آرامش نسبی، تقدیم به یحیی

خیلی وقت بود که پرسپولیس موفق نشده بود ۲ بازی پیاپی را با برد پشت سر بگذارد و شاید در این برهه، بالاتر از بازی زیبا، نتیجه بود که به کمک پرسپولیسِ یحیی می‌آمد و آن‌ها به این مهم دست یافتند. ۲ پیروزی متوالی برابر شمس آذر و نساجی در ورزشگاه آزادی باعث شد تا گل‌محمدی و شاگردانش با روحیه‌ای بالا به رفسنجان بروند تا مقابل مس صف‌آرایی کنند. پیروزی در این دیدار می‌تواند نیم‌فصل نخستِ پرحادثه سرخ‌پوشان را شیرین، تمام کند.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا