آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صدای بازگشت زیدان به گوش می‌رسد؛ رد پای زیزو در تورین

احتمال بازگشت زیدان به دنیای فوتبال وجود دارد.

زین‌الدین زیدان همیشه در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی ظاهر می‌شود. دوران بازیگری برای حریفان رو در رو غیرقابل پیش‌بینی بود و در دوران مربیگری برای همه!

 

هیچ کس فکر نمی‌کرد زیدان با تیمی مانند رئال خداحافظی کند و با نوه‌هایش سرگرم بازی شود اما همان روزها به نظر می‌رسید این خروج با اهدافی که فقط در ذهن زیزو نقش بسته، انجام شده است. زیدان بعد از 3 قهرمانی لیگ قهرمانان به صورت پی در پی تصمیم به استراحت گرفت. در همان زمان مدیران وقت یوونتوس به سراغ هافبک سابق تیمشان رفتند و درخواست حضور او روی نیمکت یووه را داشتند. کار یوونتوس و زیدان به حدی بالا گرفت که خبر حضور او در تورین پخش شد و حتی کادر فنی او هم مشخص شده بود اما فلورنتینو پرس توانست بعد از فصلی بد برای رئال دوباره قلب و روح زیدان را با مادرید پیوند بزند. این پیوند شاید در ظاهر زیزو را از تورین دور کرد اما شوق یووه و ماجراجویی‌اش در وجود زیدان زنده ماند.

 

زیدان بعد از استراحت در کنار سواحل «اوران» و رویاپردازی برای آینده و حضورش در یووه دوباره به مادرید رفت و 3 سال دیگر را در رئال‌مادرید گذراند. بعد از مادرید، اولویت زیدان فرانسه بود و امید داشت بعد از پایان قرارداد دشان موفق به رهبری تیم ملی فرانسه شود اما فرانسه و دشان پیوند چند ساله‌ خود را تمدید کردند و با یکدیگر ادامه دادند. در تمام این مدت زیدان هر پیشنهادی را رد کرد و نشان داد چیزی جز اهدافش نمی‌تواند مسیرش را تغییر دهد. اکنون بعد از سال‌های طولانی زیدان آماده است تا این پروژه قدیمی را دوباره به راه اندازد و مسیری طولانی را با بانوی پیر هم قدم شود. پروژه‌ زیزو-یووه حتی به جایگاه تیم بستگی ندارد و اگر بعد از برگرداندن 15 امتیاز کسر شده دوباره این امتیازات از تیم کم شود؛ پروژه به قوت خود باقی خواهد ماند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

با مواردی که می‌دانیم و قصد جدی 2 طرف برای این همکاری، مسائلی هست که شاید بتواند عامل جدایی و عقب افتادن دوباره پروژه‌ آن‌ها شود. اولین مورد این است که ماسیمیلیانو آلگری تا سال 2025 با بانوی پیر همراه است و در صورتی که آن‌ها زیدان را بخواهند، باید به الگری غرامت زیادی بپردازند. مورد دیگر موقعیت کنونی رئال‌مادرید است. گمانه‌زنی‌هایی از پایان همکاری با آنچلوتی شنیده می‌شود و این موضوع و دلبری دوباره پرس از زیدان دیگر موضوع مورد بحث است. دیدن زیدان در قامت مربی یووه در سال‌های طولانی و زنده کردن فوتبال ایتالیا توسط این مربی می‌تواند زیبایی‌های دوچندانی به فوتبال اروپا اضافه کند.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا