آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گلایه غیرمنتظره «ساپینتو» از «مورایس»؛ تا قبل از جذب «یزدانی» باهم خوب بودیم!

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی صحبت‌های جنجالی را به زبان آورد.

آبی‌پوشان پایتخت در اولین مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، عصر فردا (چهارشنبه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم نساجی مازندران هستند. شاگردان ریکاردو سا پینتو بعد از آنکه قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده‌اند، حالا همه امیدشان به کسب جام در رقابت‌های حذفی است تا بتوانند با عنوان قهرمانی فصل را به پایان ببرند و خود را برای حضور در لیگ بیست‌وسوم و البته مسابقه حساس سوپرجام آماده کنند.

 

ریکاردو سا پینتو که تیمش در هفته پایانی لیگ برتر بردی روحیه‌بخش و تاریخی مقابل تراکتور تبریز به‌دست آورد، امروز به محل کمپ ناصر حجازی رفت تا درباره آخرین وضعیت تیمش و حواشی به وجود آمده توضیحاتی را ارائه کند. پیش از شروع اظهارات سا پینتو، مدیر رسانه‌ای استقلال با اعلام خبر عقد قرارداد با یک اسپانسر مالی، این‌طور توضیح داد که مشکلات مالی آبی‌ها در مرحله حل‌وفصل شدن قرار گرفته است.

 

باید خیلی زود کار را تمام کنیم!

سا پینتو با اشاره به شرایط فنی تیم نساجی توضیح داد: «فردا یک دیدار سخت دیگر داریم که در جام حذفی مقابل نساجی است و امسال چهار مرتبه با این تیم بازی کرده‌ایم. این تیم تاریخچه خوبی در مسابقات جام حذفی دارد و باید از تمامی ظرفیت خود استفاده کنیم و با تمرکز کافی بتوانیم حریف خود را شکست دهیم. کارلوس هرناندس را دیدم. به نظر من آن‌ها بیشتر دفاعی بازی می‌کنند و مدافعان این تیم سعی می‌کنند بازی را ببندند. سعی می‌کنند حریفان‌شان را با ضدحمله غافلگیر کنند. شاید فردا بخواهند با پنج مدافع بازی کنند. ما برای هر دو حالت آماده هستیم اما همانطور که گفتم تیمی با بازیکنان و باتجربه دارند و می‌خواهند مثل ما به فینال برسند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی استقلال درباره وضعیت تیمش گفت: «امیدوارم با شرایط و آمادگی قبلی پا به این مسابقه بگذاریم و گل بزنیم. باید تا جایی که ممکن است گل بزنیم و این مقابل نساجی مهم است که زودتر گلزنی کند تا بعدش بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم. انتظار داریم یک تیم سخت مقابل‌مان بازی کند. باید خوب سریع بازی کنیم و خوب تحرک کنیم. باید تا آنجایی که می‌توانیم کار را زودتر تمام کنیم».

 

انتظار داشتم «مورایس» رسم پرتغالی را به جا بیاورد!

ریکاردو سا پینتو در واکنش به اظهارات ژوزه مورایس و آرزوی موفقیت برای استقلال گفت: «من رابطه خوبی با او دارم. قبل از آن موضوع سیاوش یزدانی پیش آمد. بعد از آن اتفاقی که افتاد کمی ناراحت بودم که بیرون زمین چه اتفاقی رخ داد. بعد از آن ما دیگر صحبتی نکردیم چون انتظار داشتم رسم پرتغالی ما را به جا بیاورد. باید به من زنگ می‌زد و با من صحبت می‌کرد که چه اتفاقی افتاد. آن بازیکن اشتباه بزرگی کرد اما هفته بعدش به سپاهان رفت».

 

سا پینتو با گلایه از رفتار مورایس گفت: «هیچ‌وقت این اتفاق را در فوتبال ندیده بودم. البته برای ما هم خوب شد چون بعد از آن تیم ما بهتر شد اما انتظار داشتم با من تماس بگیرد اما این کار را نکرد. شاید یک روز به من زنگ بزند و در این رابطه با من صحبت کند. کمیته‌شان باید درباره این بازیکن بازرسی و بررسی می‌کرد اما این کار رخ نداد. با این حال هر کسی مسئول رفتار خودش است اما شاید یک روز با من صحبت کند و باید ببینیم. ما مشکلی نداریم اما بعد از آن اتفاق باید با هم صحبت می‌کردیم».

 

سرمربی استقلال در واکنش به حضور سیاوش یزدانی در تیم سپاهان توضیح داد: «فکر می‌کنم باید این موضوع را به من توضیح می‌داد که چرا با بازیکنی قرارداد بست که سه امتیاز را از ما گرفت؟ این طبیعی نبود. در فرهنگ پرتغالی کمی درباره این مساله باید جدیت بیشتری به خرج داد. اگر برعکس بود، من هیچ‌وقت بازیکنی که آن کار را کرد نمی‌آوردم. من اینگونه‌ام، این منم!»

شرایط مالی تیم ما فاجعه‌آمیز است

سا پینتو با رد این مسئله که تیمش بعد از برد پرگل مقابل تراکتور مغرور شده، درباره مشکل مالی آبی‌ها گفت: «شما همیشه این سوال مشابه را از من می‌پرسید. می‌دانید شرایط ما فاجعه آمیز است. درباره مسائل مالی با ما صحبت نکنید. همه اعضای تیم پولی نگرفتند و مشکلات زیادی وجود دارد. ما با پول یا بدون پول مقابل نساجی بازی می‌کنیم و می‌رویم که آن‌ها را ببریم».

 

سرمربی آبی‌ها درباره احتمال رویارویی با پرسپولیس در مرحله فینال به سوال خبرنگاران پاسخ داد: «اول درباره نساجی باید صحبت کنیم. تمرکز من فقط بازی با نساجی است». در ادامه، خبرنگار دیگری درباره اشتباهات داوری در طول فصل از سا پینتو سوالی را پرسید که سرمربی استقلال گفت: «امیدوارم این اشتباهات در جام حذفی نباشد».

 

آرزوی من ماندن در استقلال است اما …

ریکاردو سا پینتو در واکنش به ادامه همکاری‌اش با استقلال و شروط مطرح شده گفت: «این آرزوی من است اما خبر جدیدی تا الان نبوده است. شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است».

 

سا پینتو در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به مصدومیت رضا میرزایی توضیح داد: «رضا میرزایی نمی‌تواند برای ما بازی کند و کوین یامگا احتمال دارد بازی کند. می‌خواهیم پیروزی در این بازی را به بازیکنان مصدوم تقدیم کنیم. رضا میرزایی بازیکن بسیار خوبی است و شرایط خوبی داشت که مصدوم شد. ما این بازی را بخاطر میرزایی می‌بریم».

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا