آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرخیو راموس نیامده تهدید شد!

گروه افراطی لوس بیریس در بیانیه‌ای تند علیه سرخیو راموس، بازگشت او به سویا را مورد شدیدترین انتقاد قرار داد.

شب گذشته باشگاه سویا اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با سرخیو راموس مدافع فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن، قراردادی یک ساله امضا کرده است.

این مدافع 37 ساله اسپانیایی که قراردادش با تیم فرانسوی در پایان فصل گذشته به پایان رسیده بود، دیروز عصر تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و پس از آن قرارداد یک ساله خود با تیم دوران جوانی‌اش را امضا کرد. راموس تا 19 سالگی در سویا حضور داشت و در سال 2005 به رئال مادرید پیوست و 16 فصل برای پرافتخارترین تیم اسپانیا و اروپا بازی کرد. او در سال 2021 راهی پاری‌سن‌ژرمن شد و دو فصل نیز پیراهن این تیم را بر تن کرد.

 

عقد قرارداد سرخیو راموس با باشگاه سویا 18 سال پس از انتقال جنجالی‌اش به رئال مادرید، سر و صدای زیادی را در بین گروه افراطی لوس‌بیریس، اولتراهای سویا، ایجاد کرده است. این گروه در شبکه های اجتماعی بیانیه ای تند علیه انتقال راموس منتشر کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

در بخشی از بیانیه لوس بیریس آمده است: «کسانی که این انتقال را نهایی کردند، جایی در بین هواداران سویا ندارند. این انتقال به معنای عدم احترام به ارزش‌هایی است که ما با آنها بزرگ شده ایم، بی احترامی به نمادها و ارزش هایی که بازیکنان سویا از آنها دفاع کرده‌اند و بی احترامی به هزاران هوادار سویا که در گذشته مورد تحقیر این بازیکن قرار گرفته اند».

 

از حالا مشخص است که سرخیو راموس چه کار دشواری در سویا خواهد داشت و باید منتظر هو شدن از سوی این گروه در ورزشگاه سانچس پیسخوان باشد.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا