آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران یکشنبه ۲۵ تیر؛ شوک همزمان به پرسپولیس و استقلال

شهریار مغانلو با توجه به باقی ماندن قراردادش با سپاهان، شانسی برای پرسپولیسی شدن ندارد و احتمالا، به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌رود.

استقلال با خرید ایمان سلیمی و تمدید قرارداد حسین حسینی، روز پراتفاقی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشت اما برگشت خوردن چک مهرداد محمدی می‌تواند به دردسری جدی برای این باشگاه تبدیل شود. در قرارداد محمدی آمده که او در صورت برگشت خوردن چک، می‌تواند فسخ کند و از استقلال جدا شود. همزمان پرسپولیسی‌ها هم، با نامه سربازی و جدایی اجباری میلاد سرلک غافلگیر شده‌اند.

 

سپاهان برای عزت‌اللهی دست به جیب می‌شود؟

سپاهان، جدیدترین مشتری سعید عزت‌اللهی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است. مدیران سپاهان بعد از چراغ سبز مورایس، مذاکرات اولیه را با باشگاه دانمارکی آغاز کرده‌اند و گفته می‌شود که امید زیادی در این مسیر دارند تا بتواند با پرداخت هزینه رضایت‌نامه عزت‌اللهی، او را جذب کنند.

 

مهاجم انگلیسی در رادار تراکتور

تراکتور تبریز که حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته، پس از جدایی رضا اسدی و محمد عباس‌زاده به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. مدیران این باشگاه پس از مذاکره با ایمن حسین، مهاجم ملی‌پوش عراقی، حالا مذاکرات خود با یک مهاجم انگلیسی هم آغاز کرده‌اند. مهاجم مدنظر تراکتوری‌ها سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را هم دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آینده مبهم مغانلو در سپاهان

احتمال تداوم حضور شهریار مغانلو در سپاهان مطرح است اما با توجه به پیشنهاد تیمی اماراتی، احتمال لژیونر شدن او هم وجود دارد و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده به صورت رسمی وضعیت شهریار مغانلو مشخص خواهد شد. او فصل آینده جایی در فهرست پرسپولیس نخواهد داشت و از میان ادامه حضور در سپاهان و یا لژیونر شدن، یک گزینه را انتخاب خواهد کرد.

 

فلاح در یک‌قدمی گل‌گهر

بعد از جدایی آرمین سهرابیان، مارینوس اوزونیدیس از مدیران باشگاه گل‌گهر خواسته تا با انتخاب سامان فلاح، جای خالی او را در فهرست تیم سیرجانی پر کنند. گفته می‌شود که فلاح از دریافت پیشنهاد تیم گل‌گهر استقبال کرده و رایزنی‌های نهایی در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً طی روزهای آینده قرارداد او با تیم سیرجانی نهایی خواهد شد.

 

هافبک پرسپولیس سرباز شد

میلاد سرلک که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، باید از اول شهریور خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند. سازمان نظام وظیفه با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ اعلام کرده میلاد سرلک مشمول خدمت سربازی است. سرلک پیش از این امیدوار بود با حضور در لیست تیم ملی بتواند زمان سربازی خود را به تعویق بیندازد.

سلیمی به استقلال پیوست

ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته مس رفسنجان با امضای قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. سلیمی که سابقه بازی در تراکتور و گل‌گهر هم در کارنامه دارد، فصل گذشته در همه رقابت‌ها، ۱۵ بازی (۸۴۸ دقیقه) برای مس رفسنجان به میدان رفت.

 

حسینی با استقلال تمدید کرد

سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال قرارداد خودش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. قرارداد حسینی با استقلال سفید امضا شده است.

 

غلامی در استقلال ماندنی شد

در جلسه‌ای بین عارف غلامی و جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها خواستار تمدید قرارداد با این مدافع شد. طی روزهای گذشته اخبار بسیاری در ارتباط با اتمام حضور عارف غلامی در استقلال وجود داشت اما در نهایت این مدافع که در زمان استراماچونی به استقلال ملحق شده بود، برای فصل جدید هم پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد.

 

مهرداد محمدی فسخ می‌کند؟

روزی که مهرداد محمدی قرار بود به استقلال ملحق شود، با دریافت یک چک به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تاریخ امروز (یکشنبه، ۲۵ تیر) قرارداد خود را با استقلال امضا کرده که در آن قید شده است در صورتی که این چک نقد نشود، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند. با توجه به اینکه حساب باشگاه استقلال بسته است و امکان واریز و یا برداشت برای مسئولان این تیم وجود ندارد، این امکان برای هافبک ملی پوش آبی‌ها به وجود آمده است تا قرارداد خود را فسخ کند.

 

همکاری طارمی با ایجنت پیشین رونالدو

براساس ادعای سایت فوتبال ایتالیا، طارمی قبل از اتخاذ هر تصمیمی پیشنهادهای دریافتی را با ژرژ مندز، ایجنت پرتغالی معروف فوتبال اروپا در میان خواهد گذاشت و بر اساس توصیه‌های او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا