آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران شنبه ۳ تیر؛ از معارفه شجاع در تبریز تا ابقای منصوریان در اهواز!

در پانزدهمین روز نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال ایران بمب‌ترکانی تیم‌های مدعی آغاز شد و تراکتوری‌ها از 3 ستاره جدیدالورود خود رونمایی کردند.

در روزی‌که مسئولان سازمان لیگ موعد شروع لیگ بیست‌وسوم را اعلام کردند و از دوازدهم مردادماه قرار است فصل جدید رقابت‌ها آغاز شود، خبرهای نقل‌وانتقالاتی جذابی در فضای رسانه‌ای منتشر شد. در پانزدهمین روز فعالیت بازار تابستانه، نیمکت دو تیم خوزستانی به سامان رسید و در تبریز هم تراکتوری‌ها طلسم‌شکنی کردند و سرانجام فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کردند تا رفته‌رفته تنور رقابت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات داغ شود.

 

خلیل‌زاده با تراکتور به توافق رسید

شجاع خلیل‌زاده اولین نقل‌‎وانتقال مهم و جنجال‌برانگیز بازار تابستانه را رقم زد. خلیل‌زاده که گفته می‌شد بعد از پایان کارش در لیگ ستارگان قطر به دنبال انتخاب تیم جدیدش است، بعد از آنکه پالس مثبتی برای حضور در تیم‌های پرسپولیس و سپاهان دریافت نکرد، با مدیران باشگاه تراکتور وارد مذاکره شد و با توجه به موافقت پاکو خمس، قرارداد این مدافع باتجربه به امضا رسید تا بعد از 3 فصل دوری از فوتبال ایران، خلیل‌زاده در لیگ بیست‌وسوم در لباس تراکتور در مسابقات باشگاهی ایران حضور یابد.

 

3 ستاره نام‌آشنا شاگرد خمس شدند

تراکتوری‌ها در کنار جذب شجاع خلیل‌زاده، براساس خواسته‌های پاکو خمس فعالیت نقل‌وانتقالاتی را ادامه دادند و بعد از معارفه خلیل‌زاده، نوبت به رونمایی از دو مدافع جدیدالورود تراکتوری‌ها رسید. مهدی شیری مدافع راست فصل گذشته فولاد خوزستان با امضای قراردادی رسمی به تراکتور پیوست و در سمت چپ هم سرخ‌پوشان تبریزی با سعید آقایی به توافق رسیدند. ضمن آنکه برخلاف شایعات مطرح شده، حسین پورحمیدی در تراکتور ماندنی شد و در لیگ بیست‌وسوم دروازه‌بان سرخ‌پوشان تبریزی خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

منصوریان در فولاد ابقا شد

مدیران باشگاه فولاد خوزستان بعد از مذاکره با چندین گزینه مختلف داخلی و خارجی سرانجام تصمیم گرفتند تا به همکاری‌شان با علیرضا منصوریان ادامه بدهند و در شرایطی که در روزهای گذشته اخبار غیررسمی درباره برکناری منصوریان مطرح شده بود، سرانجام امروز فولادی‌ها در اطلاعیه‌ای رسمی ادامه همکاری خود با این سرمربی باتجربه را اعلام کردند تا در لیگ بیست‌وسوم، فولاد خوزستان با هدایت علیرضا منصوریان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند.

 

اخباری در راه گل‌گهر

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور تبریز در فصل گذشته، با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید و قراردادش را تمدید نکرد. با توجه به پیشنهاد مطرح شده از سوی تیم گل‌گهر سیرجان، به نظر می‌رسد که اخباری فصل آینده در جمع سرمه‌ای‌پوشان حضور خواهد داشت. تراکتوری‌ها در حالی با اخباری توافق نکردند که در فصل آینده، حسین پورحمیدی دروازه‌بان شماره یک این تیم است.

مجیدی به دنبال 5 بازیکن ایرانی

فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم الاتحاد کلبا برای تقویت تیمش جهت حضور در فصل جدید لیگ امارات به دنبال جذب بازیکنان ایرانی است و عملکرد محمدحسین کنعانی‌زادگان، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی قایدی، علی قلی‌زاده و شهریار مغانلو را زیر ذره‌بین دارد و گفته می‌شود که مجیدی می‌خواهد حداقل یک سهمیه خرید تیمش را به بازیکنان ایرانی اختصاص بدهد.

 

ستاره‌های پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از رایزنی‌های انجام شده در آستانه توافق با ستاره‌های کلیدی تیم‌شان هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، گفته می‌شود که طی روزهای آینده قرارداد گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر تمدید خواهد شد. در این زمینه یحیی گل‌محمدی تایید کرد که مذاکرات با بازیکنان برای تمدید قرارداد در حال انجام است و مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت هم مدعی شد که تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی پرسپولیس در مراحل پایانی قرار دارد.

 

پورموسوی نرفته برگشت!

سیروس پورموسوی در شرایطی که روز گذشته با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق نرسید و گفته می‌شد قرار است جانشین او در تیم استقلال خوزستان معرفی شود، بعد از جلسه با مدیرکل ورزش‌وجوانان استان خوزستان، نظرش تغییر کرد و بعد از رایزنی‌های انجام شده، قرارداد پورموسوی تمدید شد تا این سرمربی باتجربه در لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت آبی‌پوشان اهوازی بنشیند.

 

حقیقی در آستانه توافق با هوادار

بنفش‌پوشان تهرانی برای تقویت تیم خود در خط دروازه به دنبال جذب یک بازیکن باتجربه هستند و محمود فکری بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، از مدیران باشگاه هوادار خواسته تا شرایط حضور علیرضا حقیقی را در تیم هوادار فراهم آورند. در این زمینه گفته می‌شود که مذاکرات اولیه انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حقیقی به تیم هوادار خواهد پیوست.

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا