آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های انگلیس: تاریخ‌سازی پای چپ صلاح

روزنامه‌ های انگلیسی چاپ امروز نسبت به اوضاع آشفته چلسی و البته برتری 6-1 لیورپول مقابل لیدزیونایتد پرداختند.

لیورپول شب گذشته موفق شد با 6 گل لیدز یونایتد را شکست بدهد و تیتر اکثر روزنامه‌های انگلیسی به این دیدار اختصاص دارد. اوضاع آشفته چلسی در آستانه بازی امشب با رئال مادرید در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج هم دیگر سوژه روزنامه‌های امروز است.

 

روزنامه دیلی میل به حضور تاد بولی در رختکن چلسی پس از شکست خانگی مقابل برایتون در لیگ برتر انگلیس اشاره کرد. این نشریه با تیتر “خجالت آور است” نوشت که تاد بولی پس از این شکست در رختکن حضور یافت و عملکرد تیم را خجالت آور خواند. اکنون فرانک لمپارد باید تلاش کند تا در دیدار امشب مقابل رئال مادرید که به کامبک در استمفوردبریج نیاز دارند ، عملکرد متفاوتی ارائه کند.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه استار نیز به همین موضوع اشاره و از تیتر “دیوانه وار در چلسی” اشاره کرد. این نشریه اشاره نمود که در آستانه نبرد با رئال‌مادرید این خبر پخش شد که تاد بولی مالک آبی‌های لندن پس از باخت مقابل برایتون وارد رختکن شده و بازیکنان را به باد انتقاد گرفته است.

روزنامه میرر دو تیتر متفاوت داشت. نخست به دیدار لیورپول و لیدز اشاره داشت و با تیتر “تاریخ سازی پای چپ مو” از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول تمجید کرد. صلاح با گلزنی مقابل لیدزیونایتد رکورددار بیشترین گل چپ پا در لیگ برتر است. او 106 گل با پای چپ به ثمر رسانده که از رابی فاولر با 105 گل پیشی گرفت.

 

تیتر بعدی روزنامه میرر به وضعیت چلسی و اوضاع آشفته این تیم اشاره دارد. این نشریه صحبتی از لمپارد را منتشر کرد که در آن می گوید تاد بولی، مالک باشگاه نیز شور و هیجانی مانند هواداران تیم دارد.

نشریه دیلی اکسپرس تیتر اصلی خود را به پیروزی لیورپول مقابل لیدزیونایتد اختصاص داد. این نشریه با تیتر ” Too Jot To Handle” (بازی با عبارت Too hot to handle که برای یک چیز خیلی داغ که نمی‌شود با دست گرفت، استفاده می‌شود) به نوعی از دیوگو ژوتا، مهاجم قرمزها تمجید کرد. او پس از گذشت یک سال برای لیورپول گلزنی کرد. 2 گل و 1 پاس گل ژوتا مقابل لیدزیونایتد باعث شد کلوپ نیز از او در کنفرانس خبری تمجید کند.

نشریه تایمز نیز تیتر اصلی خود را به چلسی اختصاص داد و نوشت: “بولی: ما خجالت آور هستیم”. همچنین با انتشار تصویری از پیروزی لیورپول مقابل لیدزیونایتد، علاوه بر تمجید از عملکرد شاگردان کلوپ، از خاوی گراسیا انتقاد کرد و نوشت این دومین شکست پرگل او است و با این روند خطر سقوط بیش از پیش این تیم را تهدید می کند.

 

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا