آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان سه‌شنبه ۱۳ تیر؛ دومین شکست میلان در دربی

استیون جرارد قصد دارد دو هم‌تیمی سابقش لیورپول و اوبامیانگ را، به عنوان بازیکنان تازه الاتفاق به خدمت بگیرد.

اینتری‌ها در دومین دربی نقل و انتقالاتی با میلان، برنده شدند. آن‌ها چند روز قبل، مارکوس تورام که در آستانه پیوستن به میلان بود را به اینتر کشاندند و سپس، توانستند با فراتسی که مورد توجه هر دو باشگاه میلانی بود توافق کنند. میلان با وجود فروش تونالی، هنوز نتوانسته انتظارات طرفدارانش را در نقل و انتقالات برآورده کند و انتقال پولیسیچ به این باشگاه هم پیچیده شده است.

 

«جرارد» دو هم‌بازی سابقش را می‌خواهد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی تلگراف و دیلی‌میل، استیون جرارد سرمربی جدید الاتفاق عربستان خواهان جذب جردن هندرسون، فیلیپه کوتینیو و پیر امریک اوبامیانگ شده. این در حالی است که نام آلوارو موراتا نیز در حوالی باشگاه به گوش می‌رسد.

 

«ژاکا» در یک قدمی لورکوزن

به گزارش فابریتزیو رومانو، گرانیت ژاکا که در سال آخر قراردادش قرار دارد، منتظر تایید نهایی آرسنال برای انتقالی ۴ ساله به ارزش ۲۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن است. توافق از ماه می در جریان است و ژاکا فقط می‌خواهد شاگرد آلونسو در لورکوزن شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

«فارکه» سرمربی جدید لیدز

لیدز یونایتد با قراردادی ۴ ساله دنیل فارکه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

 

«امباپه» می‌خواهد رایگان برود

به ادعای اکیپ، سران پاری‌سن‌ژرمن بر این عقیده هستند که کیلیان امباپه می‌خواهد به صورت رایگان باشگاه را ترک کند تا مبلغ هنگفتی را به عنوان پاداش از تیم مقصد خود دریافت کند.

 

ستاره پارانائنزه به زودی در بارسا

به نقل از رومانو، ویتور روکه مهاجم برزیلی اتلتیکو پارانائنسه به بارسلونا پیوست. توافقات انجام شده و برنامه فعلی پیوستن روکه به بارسا از ژانویه ۲۰۲۴ است.

 

جمع بارسایی‌ها در میامی جمع می‌شود؟

به ادعای راک۱، اینترمیامی پیشنهاد رسمی برای آندرس اینیستا ارسال کرده است. گفته می‌شود اینیستا از این پیشنهاد راضی است چرا که می‌تواند بار دیگر کنار مسی، بوسکتس و آلبا بازی کند.

 

دومین پیروزی اینتر در دربی نقل و انتقالات

به نقل از رومانو، اینتر به توافق برای خرید قرضی داویده فراتسی با بند خرید اجباری ۲۵ میلیون یورو نزدیک شده‌است. فراتسی به عنوان جایگزین بروزوویچ در نظر‌ گرفته‌ شده‌. ساموئله مولاتیری به عنوان بخشی از قرارداد قرار است به ساسولو ملحق شود.

«اینیگو» دومین خرید کاتالان‌ها

تصاویر منتشر شده توسط خیخانتس نشان می‌دهد اینیگو مارتینز امروز در شهرک ورزشی بارسلونا حضور داشته تا عکاسی مربوط به مراسم معارفه او انجام شود.

 

«دمیرال» در لیست اینتری‌ها

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ اینتری‌ها پس از ناکامی در جذب سزار آسپیلیکوئتا که ترجیح داد راهی اتلتیکومادرید شود، حالا نظر خود را معطوف به جذب مریح دمیرال از آتالانتا کرده‌اند.

 

پاسخ منفی «دیبالا» به عربستانی‌ها

روزنامه ایتالیایی «ایل مساجرو» گزارش داد؛ پائولو دیبالا پیشنهاد باشگاه الهلال را رد کرده است.

 

اتلتیکومادرید مدافع سلتاویگو را خرید

باشگاه اتلتیکومادرید با پرداخت پنج میلیون یورو خاوی گالان دفاع چپ تیم سلتاویگو را از این تیم خرید و قرار است که فردا به‌صورت رسمی از او رونمایی کند.

 

«فیرمینو» به الاهلی پیوست

روبرتو فیرمینو، مهاجم فصل گذشته لیورپول در انتقالی آزاد با امضای قراردادی ۳ ساله با حقوق سالیانه ۲۰ میلیون یورو به الاهلی عربستان پیوست.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا