آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرنکی دی یونگ بارسلونا را ترک نخواهد کرد

فرنکی دی یونگ جایی نمی رود! بارسلونا مصمم به حفظ هلندی این تابستان با وجود علاقه منچستریونایتد است.

بارسلونا اصرار دارد که فرنکی دی یونگ، هافبک میانی خود را در تابستان امسال پس از نمایش ستاره هلندی در ال کلاسیکو، به فروش نخواهد رساند.

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا تابستان گذشته پس از یک رقابت ناامیدکننده از هافبک، به فروش فرنکی دی یونگ نزدیک شده بود. اما آنها موضع خود را تغییر دادند و هافبک میانی خود را به عنوان بخشی حیاتی از سیستم مدیریت ژاوی معرفی کرد. به گزارش اسپورت، با وجود علاقه شدید منچستریونایتد، آنها به هیچ پیشنهادی برای دی یونگ گوش نمی دهند.

منچستریونایتد در تابستان گذشته نزدیک بود فرنکی دی یونگ را به خدمت بگیرد، زیرا بارسلونا به نظر می رسید که آماده است تا این بازیکن را به دلیل مشکلات مالی خود کنار بگذارد. اگرچه این مشکلات اقتصادی هنوز به پایان نرسیده است، اما عملکرد اخیر هلندی باید این بار او را از درب خروج دور نگه دارد.

ژاوی اصرار داشت که نمی‌خواهد دی یونگ پس از یک سری بازی قوی برود: ژاوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در فوریه گفت: “ما بهترین فرنکی دی یونگ را از زمانی که من و کادرم به بارسلونا آمدیم می بینیم. دی یونگ هم در حمله و هم در دفاع عالی عمل می کند، او اعتماد به نفس بی رحمانه ای دارد و ما از او راضی هستیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

این هافبک به بازی در بارسلونا ادامه خواهد داد و به نظر می رسد تابستان امسال نیز در این باشگاه بماند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا