آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فلیکس میتواند به صورت دائمی به چلسی بپیوندد

فلیکس میتواند به صورت دائمی به چلسی بپیوندد. چلسی به دنبال انتقال دائمی 88 میلیون پوندی ژائو فلیکس در تابستان امسال است.

بر اساس گزارش جدیدی از اسپانیا، چلسی می تواند انتقال قرضی ژائو فلیکس را به انتقالی دائمی با کاهش هزینه انتقال در تابستان تبدیل کند.

پس از بازگشت او به میادین پس از سه بازی محرومیت با گلزنی مقابل وستهام، گزارش جدیدی از Relevo ادعا می کند که تاد بولی مالک چلسی در حال حاضر به انتقال دائمی در پنجره تابستانی برای ژائو فلیکس چشم دوخته است. مهاجم پرتغالی در حال لذت بردن از لندن و تغییر مناظر از مادرید است و انتقال ممکن است با هزینه کمتری نسبت به آنچه که قبلاً انتظار می رفت صورت پذیرد.

این بازیکن 23 ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی وارد استمفوردبریج شد و چلسی 11 میلیون یورو (9.7 میلیون پوند) پرداخت کرد و همچنین موافقت کرد که دستمزدش را برای این بازیکن بپردازد. بقیه فصل با این حال، با انجام این کار، معامله ای برای گرفتن بازیکن برای همیشه دست یافتنی تر به نظر می رسد.

در حالی که اتلتیکو در ابتدا مبلغ 130 تا 140 میلیون یورو را متحمل می شد، این گزارش ادعا می کند که پیشنهادی در حدود 100 میلیون یورو (88 میلیون پوند / 107 میلیون دلار) به دلیل آنچه چلسی قبلاً پرداخت کرده است، می تواند کافی تلقی شود.

گروه نرم افزاری ماهور

شروعی بد فلیکس را در اولین بازی خود مقابل فولام اخراج کرد، اما او در تساوی 1-1 مقابل وستهم عملکردی قوی از خود به نمایش گذاشت و بر اساس این گزارش، رابطه قوی برقرار کرده است با باشگاه، هم تیمی های جدیدش و شهر. بولی مشتاق است تا به ساخت یک تیم جوان و هیجان انگیز ادامه دهد و به فکر ساختن تیم اطراف خود است.

در حالی که هواداران همچنان رویای یک انتقال دائمی را در سر می پرورانند، این بازیکن 23 ساله باید به چلسی کمک کند تا فرم خود را بهبود بخشد و تیم گراهام پاتر با تنها یک برد در دیدار با بوروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا